Gjest onkel_skrue_vil_ha:pengene_sine Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Hvor lang tid tar det før man overfører penger og til til mottakeren får de? En kompis skyldte meg penger og satte inn penger på kontoen min natt til søndag klokka 00:20. De har jeg ikke fått på kontoen min ennå. Hvor lang tid pleier det å ta? 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Det kommer ann på om dere har samme bank, om dere har ulike banker tar det som oftest to arbeidsdager, og overfører man penger fra en bank til en annen i helgene må man regne de to neste arbeidsdagene før man får pengene... 0 Siter
Gjest onkel_skrue_vil_ha:pengene_sine Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Det kommer ann på om dere har samme bank, om dere har ulike banker tar det som oftest to arbeidsdager, og overfører man penger fra en bank til en annen i helgene må man regne de to neste arbeidsdagene før man får pengene... Jaha, jeg har Postbanken mens han har Sparebanken NOR tror jeg. 0 Siter
mrxx Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Postbanken er ekstremt trege til å overføre pengene på din konto. De drar maks renter ut av dette. Når jeg overfører penger til andre banker går det på noen minutter, i postbanken tar det dagevis. Postbanken holder jeg meg langt unna. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Jaha, jeg har Postbanken mens han har Sparebanken NOR tror jeg. Da kan det desverre bety at du ikke får pengene før onsdag, eller i morgen kveld:( Vet det er kjipt, men sånn er det altså 0 Siter
Gyda Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Postbanken er ekstremt trege til å overføre pengene på din konto. De drar maks renter ut av dette. Når jeg overfører penger til andre banker går det på noen minutter, i postbanken tar det dagevis. Postbanken holder jeg meg langt unna. Kan skrive under på den. Jeg overførte penger fra Postbanken 18. mai, og de kom inn på konto (i Skandiabanken) 24. mai. Var i telefonisk kontakt med Postbanken som sa at det ofte tok så lang tid(!) 0 Siter
tiliti Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Kan skrive under på den. Jeg overførte penger fra Postbanken 18. mai, og de kom inn på konto (i Skandiabanken) 24. mai. Var i telefonisk kontakt med Postbanken som sa at det ofte tok så lang tid(!) Jøss. Dersom jeg overfører penger med postbanken før kl 12 en formiddag er de _alltid_ inne hos skandiabanken innen senest ca kl 19 på kvelden samme arbeidsdag. Ev. inne dagen etter dersom jeg overfører etter kl 12. Mulig jeg bare har flaks 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.