Gjest pølser Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det sies at en Pølsemaker selv ikke vil spise pølser etter at han har sett hva som er inni pølsene. Noen som er pølsemaker/kjenner noen som er det her, og virkelig kan si hva de inneholder? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest det har jeg hørt også Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 det har jeg hørt også ...... aner ikke hva de stapper pølsene med jeg, men har hørt at det er rester 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det er masse spekk/fett og dyrerester som ikke kan brukes i andre produkter. I tillegg noe krydder og vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det har jeg også alltid hørt, og lurt på!! Men vet ikke om jeg tør å lese svarene under her.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Kneskåler, øyelokk, utslitte kjønnsorganer... kort sagt det meste som blir til overs i alminnelig kjøttproduksjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.