morsan Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Det er mange klassikere når det gjelder tabber i teksting på TV, og min personlige favoritt er "sminke-sex" fra Friends & Seinfeld! *S* Men sjølvaste statskanalen hadde en morsom en på lørdag. Helge Jordal hoppet rundt og sang "Om eg var ein rikmann", og på et punkt i sangen var NRKs teksting som følger: "...om eg var halvdau mann!" *LOL* 0 Siter
Flyberta Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Ja, en kan virkelig begynne å lure... Halvdau - ja, den var fin! De burde i hvert fall ha lært seg nynoregsk;) Om eg var ein halden mann! 0 Siter
morsan Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Skrevet 21. juni 2004 Ja, en kan virkelig begynne å lure... Halvdau - ja, den var fin! De burde i hvert fall ha lært seg nynoregsk;) Om eg var ein halden mann! Ja, he he, og om de ikke hørte riktig når man hører denne setningen isolert, så burde det vel ringe ei bjelle når man tekster resten av sangen?? Han snakker jo om alt det fine han skulle hatt dersom han var rik - ikke dersom han var døden nær! *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.