Gjest Akk -den som venter- Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Er det noen lottovinnere som kan fortelle "sin" historie? Vant du da du trengte det som mest....eller hadde du nok fra før? 0 Siter
Craven Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Jeg har ikke vunnet i Lotto, men vant en gang 25.000 i Flax (leeenge siden). Da brukte jeg 5.000 til klær og resten i møbelkjøp. Jeg trengte begge deler gitt, og pengene kom selvsagt kjærkomment med. 0 Siter
Gjest wasp Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Har hørt flere historier om fattige uføretrygda eller arb.ledige som har vunnet. Selv har jeg aldri vunnet noe, og kommer sikkert heller ikke til å gjøre det. 0 Siter
Lucretia Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Et vennepar (samboere) vant 3,5 millioner for litt over ett år siden. Han var lærling, og hun student. For dem kom pengene godt med. Nå venter de tvillinger 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.