Gå til innhold

Hundesertifikat?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er en annen
Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/06/21/401052.html

Trist lesning.

I prinsippet må jeg si jeg støtter idéen om et hundesertifikat, selv om den praktiske gjennomføringen kanskje vil bli problematisk. Det viktigste tiltaket tror jeg imidlertid vil være å straffe overgrep mot dyr langt hardere enn i dag, samt å frata mennesker som utfører dem retten til å ha dyr.

Skrevet

Det der foreslo jeg for mange år siden. Folk flest fnyser når jeg kommer med slike påstander. Men jeg mener at man burde hatt en slik lisensordning ikke bare for hunder, men for alle slags kjæledyr. og gjerne for barn også.

"............................"

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Må si meg enig i at man burde pålegge et sertefikat for å ha dyr i det hele tatt!

Har sett masse grusomheter i min tid i dyrebeskyttelsen1

Gjest Saigon
Skrevet

Det burde vært sertifikat for å ha all slags dyr ikke bare hund.

Det er så mange som ikke burde hatt dyr i huset i det hele tatt enten det er hund, katt, ilder eller andre dyr.

Gjest Daisy
Skrevet

Det der foreslo jeg for mange år siden. Folk flest fnyser når jeg kommer med slike påstander. Men jeg mener at man burde hatt en slik lisensordning ikke bare for hunder, men for alle slags kjæledyr. og gjerne for barn også.

"............................"

Skulle akkurat til å si det - hva med foreldresertifikat?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...