Gå til innhold

Ekstrajobb som student.

Gjest Lei av nåværende jobb.

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av nåværende jobb.
Skrevet

Jeg er på jakt etter en nye ekstrajobb. Jobber i dag ca 30 % som servitør ved siden av studiene. Men jeg er så lei av kunder ( spesielt familier som står og maser og snakker i munnen på hverandre). Er vel egentlig på jakt etter en jobb med litt mindre kundekontakt og mas enn servitøryrket har.

Har du tips? Hva jobber du som?

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg har jobbet på diverse kiosker og på sykehjem under studietiden. Kan bli ganske masete til tider, men det er gode penger... Og man må ikke glemme at det er mange HYGGELIGE kunder/pasienter også :-)

Gjest lei av nåværende jobb.
Skrevet

Jeg har jobbet på diverse kiosker og på sykehjem under studietiden. Kan bli ganske masete til tider, men det er gode penger... Og man må ikke glemme at det er mange HYGGELIGE kunder/pasienter også :-)

Joda. Mange hyggelige folk. Men jeg blir sliten, jobber mye søndager og har barn. Tror jeg kommer til å prøve å få jobb på matbutikk, da har jeg iallefall fri søndager.

Skrevet

Jeg jobbet som renholder av et lite kjøpesenter for noen år siden. Det var etter stengetid, så jeg slapp å møte noen mennesker.. Herlig.. Jobbet man, ons og fredag, og kunne gjøre jobben når det passet meg (altså fra de stenger til de åpner neste dag).

Gjest Jepp!
Skrevet

Joda. Mange hyggelige folk. Men jeg blir sliten, jobber mye søndager og har barn. Tror jeg kommer til å prøve å få jobb på matbutikk, da har jeg iallefall fri søndager.

Jeg jobber på sykehjem ved siden av studiene

Gjest lille rosinen
Skrevet

Da ville jeg faktisk heller forhørt meg på kiosker. En del kiosker har stengt søndager. Hvertfall en del sentrumskiosker og på kjøpesentre.

Tror matbutikk er enda mindre givende enn kiosk...

Skrevet

Ta deg jobb som personlig assistent hos noen.

Gjest malun
Skrevet

I studietiden jobbet jeg for Manpower. Det var perfekt for meg - jeg kunne jobbe mye i noen perioder og lite i andre, pluss at jeg fikk varierte jobber.

Jeg var blant annet innom flere kantiner, renhold, lager & varepakking og diverse butikkjobber.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...