Gå til innhold

Forhuden meget hoven


Gjest psykt tilfelle

Anbefalte innlegg

Gjest psykt tilfelle

Heisann!

Her om dagen hadde jeg og ei venninne samleie, men etter at vi var ferdig og jeg tittet på penisen min, var forhuden totalt opphovnet! Det kan hende at det gikk litt hardt for seg mens vi holdt på, men jeg syntes det er utrolig merkelig at den skal hovne opp slikt... og ja, jeg følte meg litt sår etterpå...

Den beste beskrivelsen på hvordan den ser ut, er vel at den likner på en opphovnet leppe som har fått ett kraftig slag.

Jeg og venninnen min har hatt samleie flere ganger, så jeg antar at den kun er opphovnet og at det ikke er noe sykdom innblandet.

Hvordan skal jeg få hevelsen ned? Kan det være noe annet enn hevelse?

Håper å få ett kjapt svar, da jeg snarlig skal på festival i Europa!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Jeg er tilbøyelig til å støtte din antagelse at hevelsen har noe med intens fysisk aktivitet å gjøre. Det burde i tilfelle gå tilbake ganske raskt, en dag eller to uten noe annet enn vanlig renhold, plus eventuelt noe salve. det kan kanskje være et poeng å bruke noe glidemiddel for å redusere påkjenningen. Jeg vil ikke tro at den reduserer nydelsen. Kan selvfølgelig ikke utelukke infeksjon, men det behøver ikke å være det. Hvis ikke det går tilbake i løpet av noen dager bør du vise det til din lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 20 år senere...
Tom Josef Andersen

Jeg opplever nå noe lignende,altså forhuden er hoven og din sammenligning med ei leppe som har fått seg en kakk er passende beskrivelse.jeg gikk ut av et fast forhold for 3 uker siden og har møtt ei dame som jeg har hatt sex med 3 ganger etter det.hun er nok fri for kjønnssykdommer og er ei ordentlig dame.på torsdag hadde vi sex i ca 30‐40 min og begge utførte oralsex på hverandre samt penetrering.igår fredag kjentes penishodet litt tørt ut og det er akkurat som det vesker litt under forhuden. Idag lørdag når jeg sto opp var forhuden ganske så hoven. Hva kan dette være og finnes det noen reseptfri behandling jeg burde starte da det nå er lørdag og jeg ikke kan dra til noen lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...