Gå til innhold

Al Quaida....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skriver: "Al-qaida har langt større oppslutning hos muslimer enn det vi liker å tro."

Nettopp. På grunn av at Bush administrasjonen demonstrere at de torturerer, dreper uskyldige, og gjør stort sett det samme selv.

Nok et indirekte forsvar av muslimsk terror.....

Og du synes fremdeles det er rart at vi setter spørsmålstegn ved sympatiene dine - når du benytter en hver kritikk av terror utført av muslimer til å rette kritikk mot USA og deres allierte?

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

49

• Grip

17

• Goliath

10

• Prozak

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du skriver: "Men du må da jammen være istand til å innrømme AlQuidas handlinger i seg selv er avskyelige"

Det er så åpenbart for normale mennesker at de er avskyelige at jeg ikke ser stort behov for å påpeke det helt åpenbare...

====

Jeg skrev ikke at HV = AlQuaida, men at HV idag ville vært klassifisert som terrorister (hvis de hadde kjempet mot USA).

Dine liknelser er intet annet enn direkte kvalme....

Skrevet

En analyse på barnehage-nivå, Grip.

Men likefullt svært så sann....

Skrevet

Du skriver: "Men du må da jammen være istand til å innrømme AlQuidas handlinger i seg selv er avskyelige"

Det er så åpenbart for normale mennesker at de er avskyelige at jeg ikke ser stort behov for å påpeke det helt åpenbare...

====

Jeg skrev ikke at HV = AlQuaida, men at HV idag ville vært klassifisert som terrorister (hvis de hadde kjempet mot USA).

"Det er så åpenbart for normale mennesker at de er avskyelige at jeg ikke ser stort behov for å påpeke det helt åpenbare..."

Det er nettopp den samme argumentasjonen du IKKE er villig til å lytte til når det gjelder min og andres åpenbare avsky for nazister.

Men da er du ikke en gang i stand til å "lytte" til dine egne "åpenbare" argumenter....men kommer i stedet med grunnløse beskyldninger i fleng.

Merkelig det der.....

Gjest Morsk
Skrevet

Du kan jo f. eks. lese hva Amnesty skriver om USA?

Hvorfor det? Det gjør ikke hverken Tyrkia eller Indonesia ett dugg mer demokratisk.

Skrevet

Nok et indirekte forsvar av muslimsk terror.....

Og du synes fremdeles det er rart at vi setter spørsmålstegn ved sympatiene dine - når du benytter en hver kritikk av terror utført av muslimer til å rette kritikk mot USA og deres allierte?

Nei, rart er det ikke.

Det er en velkjent "strategi" å bruke når man ikke har argumenter selv.

Skrevet

Dine liknelser er intet annet enn direkte kvalme....

Da foreslår jeg du bøyer deg forover, spyr, og blir ferdig med det.

Skrevet

Hvorfor det? Det gjør ikke hverken Tyrkia eller Indonesia ett dugg mer demokratisk.

Har jeg påstått det?

Ikke det?

Forsøk å holde deg til sak.

Skrevet

Men likefullt svært så sann....

Kun for de som enda er på barnehagenivå.

Gjest Morsk
Skrevet

Har jeg påstått det?

Ikke det?

Forsøk å holde deg til sak.

Jeg forstår i grunn godt ditt behov av å flytte fokus etter å ha begått den prestasjon og kalle diktatur og politistaten Tyrkia for et demokrati.

Sorry..det er for sent. Du har alt demonstrert din fatale mangel på kunnskap.

Skrevet

Jeg forstår i grunn godt ditt behov av å flytte fokus etter å ha begått den prestasjon og kalle diktatur og politistaten Tyrkia for et demokrati.

Sorry..det er for sent. Du har alt demonstrert din fatale mangel på kunnskap.

Samme land som vi er i en militær-allianse med?

Gjest Morsk
Skrevet

Samme land som vi er i en militær-allianse med?

Noe galt i at vi er i allianse med et land som i følge deg er et velfungerende demokrati?

Skrevet

Noe galt i at vi er i allianse med et land som i følge deg er et velfungerende demokrati?

Hva mener du om det?

Skrevet

Vet ikke, enn du?

Jeg mener at NATO har utspilt sin rolle, og at vi bør få et mer aktivt (og demokratisk) FN.

Gjest Morsk
Skrevet

Jeg mener at NATO har utspilt sin rolle, og at vi bør få et mer aktivt (og demokratisk) FN.

Vanskelig å få noe mer demokratisk FN all den tid flere av de største landene f.eks Kina fortsatt er diktaturer uten troverdighet.

Skrevet

Vanskelig å få noe mer demokratisk FN all den tid flere av de største landene f.eks Kina fortsatt er diktaturer uten troverdighet.

Problemet er jo at USA (pga Abu Graib, og en mengde andre ting) også er i ferd med å miste, ikke bare sin posisjon, men også demokraties rykte.

Gjest Morsk
Skrevet

Problemet er jo at USA (pga Abu Graib, og en mengde andre ting) også er i ferd med å miste, ikke bare sin posisjon, men også demokraties rykte.

For den som er ute av stand til å se proporsjoner har de sikkert det.

Ikke for andre.

Skrevet

For den som er ute av stand til å se proporsjoner har de sikkert det.

Ikke for andre.

For de som bare vil se sin egen side, så er det klart at "de andre er slemme".

Gjest Morsk
Skrevet

For de som bare vil se sin egen side, så er det klart at "de andre er slemme".

Er det din egen oppblåsing av uvesentligheter og bagateller du sikter til?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...