Gå til innhold

Al Quaida....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle de tre bølger av facistoide ideologier har hatt sine tilhengere. Nå løper du og andre ærend for den tredje.

Både nazismen og kommunismen ble nedkjempet gjennom avgjørende bidrag fra USA. Nå må USA ta grovarbeidet med bekjempelse av islamsk terror og vold.

Selvsagt til skarp kritikk fra sør og lignende. Man må spørre som hva denne omsorg for totalitære ideologier egentlig kommer av.

....

Er man opptatt av menneskerettigheter må man sette søkelys på de muslimske land. Det henvises til Amnestys hjemmesider.

Fundamentalisten og "den treje bølgen" her er DEG, Grip.

Din unnfallenhet og bortforklaringer for brudd på Menneskerettighetene hører ingen steder hjemme, og du er definitivt på bin Ladens side her på DOL. Din politikk øker hans støtte, men det vet du godt.

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

49

• Grip

17

• Goliath

10

• Prozak

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fundamentalisten og "den treje bølgen" her er DEG, Grip.

Din unnfallenhet og bortforklaringer for brudd på Menneskerettighetene hører ingen steder hjemme, og du er definitivt på bin Ladens side her på DOL. Din politikk øker hans støtte, men det vet du godt.

Jeg er ikke særlig interessert i hvilken grad bin Laden får økt støtte, og på ingen måte interessert i at vestlige land danser etter terroristers pipe for å blidgjøre dem.

De som støtter terror får selv ta ansvaret for det. Vi må til enhver tid gjøre det som er nødvendig.

Knefall for terrorister er intet alternativ.

Skrevet

Jeg er ikke særlig interessert i hvilken grad bin Laden får økt støtte, og på ingen måte interessert i at vestlige land danser etter terroristers pipe for å blidgjøre dem.

De som støtter terror får selv ta ansvaret for det. Vi må til enhver tid gjøre det som er nødvendig.

Knefall for terrorister er intet alternativ.

Men det er jo DU som i innlegg etter innlegg gjør knefall for terroristene.

Jeg står imot terrorismen ved å forfekte Menneskerettighetene.

Du gjør knefall etter 20 sekunder, ved å ta i bruk samme "logikk" som terroristene.

Pføy!

Skrevet

Men det er jo DU som i innlegg etter innlegg gjør knefall for terroristene.

Jeg står imot terrorismen ved å forfekte Menneskerettighetene.

Du gjør knefall etter 20 sekunder, ved å ta i bruk samme "logikk" som terroristene.

Pføy!

Jeg har aldri argumentert for brudd på menneskerettigheter.

Men din naive tro på at det hjelper å vifte menneskerettighetserklæringen foran nesen på militante muslimer, er i beste fall enfoldig.

Islamister driter i menneskerettigheter, kfr deres ønske om sharia-lover. Islamister vil ikke ha demokrati og frihet.

Det er en eneste måte å møte denne trusselen på og det er knallharde og kompromissløse motangrep, med alle nødvendige midler.

Skrevet

Jeg har aldri argumentert for brudd på menneskerettigheter.

Men din naive tro på at det hjelper å vifte menneskerettighetserklæringen foran nesen på militante muslimer, er i beste fall enfoldig.

Islamister driter i menneskerettigheter, kfr deres ønske om sharia-lover. Islamister vil ikke ha demokrati og frihet.

Det er en eneste måte å møte denne trusselen på og det er knallharde og kompromissløse motangrep, med alle nødvendige midler.

Så lenge du mobber og trakasserer 20% av verdens befolkning, så er du en del av samme problemet, ikke av løsningen.

Akkurat som Bush, gjør du bare vondt verre.

Skrevet

Så lenge du mobber og trakasserer 20% av verdens befolkning, så er du en del av samme problemet, ikke av løsningen.

Akkurat som Bush, gjør du bare vondt verre.

Mobbing og trakassering fører ingen steder.

Men det er viktig å advare og argumentere for den muslimske pest som brer seg med stor fart over hele verden....med ufattelige lidelser som resultat.

Man kan ikke la være å argumentere mot nazi-yngel eller gammelkommunister heller, selv om de kanskje vil føle det ubehagelig.

Voksne folk må selv kunne innestå for sine meninger og holdninger.

Skrevet

Mobbing og trakassering fører ingen steder.

Men det er viktig å advare og argumentere for den muslimske pest som brer seg med stor fart over hele verden....med ufattelige lidelser som resultat.

Man kan ikke la være å argumentere mot nazi-yngel eller gammelkommunister heller, selv om de kanskje vil føle det ubehagelig.

Voksne folk må selv kunne innestå for sine meninger og holdninger.

Å sammenligne muslimer med nazister er ikke engang verd å kommentere.

Som et MINIMUM må du fordømme handlinger, og ikke "muslimer", "jøder" eller "kristne" (som har nesten felles tro, og samme Gud).

Skrevet

Alle de tre bølger av facistoide ideologier har hatt sine tilhengere. Nå løper du og andre ærend for den tredje.

Både nazismen og kommunismen ble nedkjempet gjennom avgjørende bidrag fra USA. Nå må USA ta grovarbeidet med bekjempelse av islamsk terror og vold.

Selvsagt til skarp kritikk fra sør og lignende. Man må spørre som hva denne omsorg for totalitære ideologier egentlig kommer av.

....

Er man opptatt av menneskerettigheter må man sette søkelys på de muslimske land. Det henvises til Amnestys hjemmesider.

Du skriver: "Det henvises til Amnestys hjemmesider."

"Generalsekretær Petter Eide i Amnesty definerer USAs avhørsmetoder som tortur og ber USA vurdere å tiltale forsvarminister Donald Rumsfeld som krigsforbryter."

Kilde: Nettavisen

Skrevet

Nei, formuleringen beskriver meget godt ditt mislykkede forsøk på å tillegge meg meninger jeg ikke har gitt uttrykk for.

Så kan du diskutere "Sør" istedet for Bush - som nok er for pinlig for deg/Grip.

Forståelig nok.

Dette er nok ovehode ikke pinlig for Grip eller meg.

Men jeg forstår at du synes det er pinlig for deg....:-)

Skrevet

Ja, argumenter har du ikke. Kun sure oppstøt.

At du får sure oppstøt tilbake som tilsvar på dine egne sure oppstøt er vel ikke så rart.

Det rare er vel at du faktisk reagerer på det - og klart viser at du mener det skal gjelder forskjellige "regler" for deg kontra andre.

Men det sier jo mye om deg, og det er helt greit for meg:-)

Skrevet

Nei, analysen blir ikke sannere, men konklusjonen blir ofte forskjellig når man vet hva man snakker om.

Som med USA og Irak mener du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...