Gå til innhold

Hotell å anbefale i Paris?

Anbefalte innlegg

Gjest milliten
Skrevet

Hei,

Får vel etter all sannsynlighet få svar her, men...

Kjæresten og meg har bestilt tur til Paris. Nå mangler vi bare hotellet. Er på jakt etter et romantisk, koselig ett som ikke er for dyrt...Vi kan ha et rom til ca 100 Euro, men ikke så mye over...for vi skal jo bare sove(og sånn) der...

Noen som vet om noe...sånn tilfeldigvis?

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Jeg har noen ganger funnet hotell ved å se i charterkatalogene og så kontakte hotellene direkte på telefon.

Skrevet

http://www.hotel-paris-severin.com/

Jeg har bodd her. Kanksje litt dyrere enn det du oppga. OK hotell med superb beliggenhet! :-)

Søsters og mannen hennes bodde også der da de besøkte oss i fjor (vi bodde like ved). Hotellet har i hvert fall superb beliggenhet, ja. Rett ved oppgangen fra St. Michel-metrostasjonen, midt i hjertet av latinerkvarteret.

Vet ikke om det er så voldsomt "romantisk" akurat, men det tror jeg neppe du får for 100 euro i Paris sentruum heller. tror fort man må opp i det 2-3 dobbelte da, gitt...

I fjor var det for øvrig ei svensk jente som var daglig leder der, så språkproblemene var jo minimale selv for de som er dårlige i engelsk (dog neppe et problem for "milliten").

Skrevet

Søsters og mannen hennes bodde også der da de besøkte oss i fjor (vi bodde like ved). Hotellet har i hvert fall superb beliggenhet, ja. Rett ved oppgangen fra St. Michel-metrostasjonen, midt i hjertet av latinerkvarteret.

Vet ikke om det er så voldsomt "romantisk" akurat, men det tror jeg neppe du får for 100 euro i Paris sentruum heller. tror fort man må opp i det 2-3 dobbelte da, gitt...

I fjor var det for øvrig ei svensk jente som var daglig leder der, så språkproblemene var jo minimale selv for de som er dårlige i engelsk (dog neppe et problem for "milliten").

http://www.hoteldulevant.com/pages_uk_new/frameset.htm

Har bodd på dette hotellet også, og det er omtrent rett rundt hjørne for Europe! :-)

men det er enda dyrere da, og fortsatt uten at det er så vanvittig bra. Men koselig er det! :-)

Har også bodd på to andre hoteller i Paris, men de husker jeg ikke navnet på. Det ene ville være uaktuelt for turister flest, for det lå i Passy. Det andre var et meget enkelt hotell oppe ved Sacre Coer. Det var et billig og greit alternativ for jenter på inetrrail! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...