Gjest Kan jeg lage noe av dette? Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Er på flyttefot og skal tømme kjøleskapet. Jeg har brieost, vanlig ost, pølser, gjær, mel, ketschup. Kan jeg blande brieosten i en fin deig? Jeg vil ikke kaste osten, den var dyr, men den smakte litt strammere enn den osten jeg normalt har kjøpt. Klarte ikke helt å venne meg til smaken. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Jeg synes brie er veldig godt til mange varme retter, både på biff, pizza og ostesmørbrød. Hvis du bruker det til biff, steker du biffen som du ønsker, og legger et stykke brie oppå den etter at den er snudd. På pizza og ostesmørbrød blader du biren med vanlig ost. En annen ting som er kjempegodt, er å spise brien med bær, enten friske eller som syltetøy. Både bringebær, jordbær og rips er nydelig sammen med den, glerne på ristet brød. Det runder også av brodden på osten, dersom du synes den er plagsom. 0 Siter
darma Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 ..føyer meg til malun.. kan også varme i ovnen på bakepapis og spise som dessert, med feks tyttebærsyltetøy! nam. ostesmørbrød, biff, gratinering, osv.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.