Gjest vil ikke bli lurt Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 IBM ThinkCentre A50Pi Leveres med mus, tastatur og høyttalere. NB! Uten skjerm. Intel Pentium 4-HT 3.0 GHz, 512 MB minne, 160 GB harddisk, ATi Radeon 9600 128MB grafikkort, CD-RW / DVD, 8 x USB 2.0, Firewire, 3 års garanti, Windows XP Home +++ 8.667,- inkl.mva 0 Siter
janfredrik Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Tilbudet ser bra ut. Og du kan stole på Dell. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Sammenlign med månedens PC-anbefalinger hos http://www.dinside.no så får du en idé om hva man kan forvente til hvilken pris. Personlig hadde jeg styrt langt unna IBM. Mange merker, inklusive dette, har for mange særegenheter tilpasset egne maskiner til at det faller i smak hos meg. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Tilbudet ser bra ut. Og du kan stole på Dell. Dell? Er du like skarp som Idol-Jan Fredrik, eller? >:-P Nå var dette en IBM, men media har da de siste ukene vært stappfulle med artikler om hvordan Dell lurer kundene sine. Siden du nevner dem, ass. 0 Siter
janfredrik Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Dell? Er du like skarp som Idol-Jan Fredrik, eller? >:-P Nå var dette en IBM, men media har da de siste ukene vært stappfulle med artikler om hvordan Dell lurer kundene sine. Siden du nevner dem, ass. Jaja.. Jeg har god erfaring med dem, iallefall. 0 Siter
petter smart Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Jaja.. Jeg har god erfaring med dem, iallefall. Men det hjelper ikke "vil ikke bli lurt" at du har god erfaring med dell, spesielt ikke når han vurderer en ibm maskin. 0 Siter
Gjest null pointer Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Dell? Er du like skarp som Idol-Jan Fredrik, eller? >:-P Nå var dette en IBM, men media har da de siste ukene vært stappfulle med artikler om hvordan Dell lurer kundene sine. Siden du nevner dem, ass. På hvilken måte lurer Dell kundene, det har ikke jeg hørt noe om? 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 På hvilken måte lurer Dell kundene, det har ikke jeg hørt noe om? Har vært fokusert på i media i det siste. Sjekk ut nyhetssidene på nettet, så finner du det nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.