Gå til innhold

er dette et bra pc-tilbud?

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke bli lurt
Skrevet

IBM ThinkCentre A50Pi

Leveres med mus, tastatur og høyttalere.

NB! Uten skjerm.

Intel Pentium 4-HT 3.0 GHz,

512 MB minne, 160 GB harddisk, ATi Radeon 9600

128MB grafikkort, CD-RW / DVD, 8 x USB 2.0, Firewire, 3 års garanti, Windows XP Home +++

8.667,- inkl.mva

Skrevet

Tilbudet ser bra ut. Og du kan stole på Dell.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Sammenlign med månedens PC-anbefalinger hos http://www.dinside.no så får du en idé om hva man kan forvente til hvilken pris.

Personlig hadde jeg styrt langt unna IBM. Mange merker, inklusive dette, har for mange særegenheter tilpasset egne maskiner til at det faller i smak hos meg.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Tilbudet ser bra ut. Og du kan stole på Dell.

Dell?

Er du like skarp som Idol-Jan Fredrik, eller? >:-P

Nå var dette en IBM, men media har da de siste ukene vært stappfulle med artikler om hvordan Dell lurer kundene sine. Siden du nevner dem, ass.

Skrevet

Dell?

Nå var dette en IBM, men media har da de siste ukene vært stappfulle med artikler om hvordan Dell lurer kundene sine. Siden du nevner dem, ass.

Jaja.. Jeg har god erfaring med dem, iallefall.

petter smart
Skrevet

Jaja.. Jeg har god erfaring med dem, iallefall.

Men det hjelper ikke "vil ikke bli lurt" at du har god erfaring med dell, spesielt ikke når han vurderer en ibm maskin.

Gjest null pointer
Skrevet

Dell?

På hvilken måte lurer Dell kundene, det har ikke jeg hørt noe om?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

På hvilken måte lurer Dell kundene, det har ikke jeg hørt noe om?

Har vært fokusert på i media i det siste. Sjekk ut nyhetssidene på nettet, så finner du det nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...