Gå til innhold

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

Tja...store mengder med folk har det da også med å flokke seg rundt "avguder" av forskjellig art og hoie og rope og oppføre seg som idioter. Så da regner jeg med du er enig i at eksempelet du startet påstanden med er like dårlig?

"........................."

Som fotballsupportere?

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

26

• Mr Kahn

13

• Prozak

5

• shandy

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Det virker som du igjen "glemmer" at kristne utryddet 6 millioner jøder, for ikke å snakke om homofile, psykisk utviklingshemmede, funksjonshemmede, og andre...

Dette svaret skulle vel ikke til Grip? Han trekker jo nettopp frem Hitler som eksempel ?

Skrevet

Dette svaret skulle vel ikke til Grip? Han trekker jo nettopp frem Hitler som eksempel ?

Han har bare ett sett standardsvar, og de passer ikke alltid inn i sammenhengen. Sånn som nå. Det virker jo ikke som at det plager han, så da er det nok greit.

Skrevet

Ikke sett alle i samme bås da..selv om de gjør det i det landet, trenger ikke _alle_ islamer være like forferdelige..

Det er nå vel forskjell på å være muslim og det som går under begrepet "islamist" - ? eller?

Gjest Morsk
Skrevet

Tja...store mengder med folk har det da også med å flokke seg rundt "avguder" av forskjellig art og hoie og rope og oppføre seg som idioter. Så da regner jeg med du er enig i at eksempelet du startet påstanden med er like dårlig?

"........................."

Ingen tvil om at fotball og miljøet rundt kan skape tilsvarende psykoser hos enkelte. Dagsferskt eksempel:

http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=231726

Skrevet

Hei,

Grip trekker en sammenligning mellom muslimer og Hitler (nazister).

Poenget mitt var at de aller fleste nazistene var faktisk kristne, og hvis Grip først skulle lage "noe nummer" ut av det, så burde han jo påpeke dette. Det var tross alt kristne (ikke muslimer) som utryddet 6 millioner jøder.

Det sagt, akkurat som terroristene kun utgjør en liten brøkdel av verdens muslimer, så utgjorde nazistene kun en liten brøkdel av de kristne. Heldigvis.

Med vennlig hilsen

Annonse

Skrevet

Det virker som du igjen "glemmer" at kristne utryddet 6 millioner jøder, for ikke å snakke om homofile, psykisk utviklingshemmede, funksjonshemmede, og andre...

...de var jo et skue der de gasset jøder, mens de hylte og bad, skjøt i luften og ropte på VårHerre. Det tyske «korstoget» mot jødene var nok hjemlet i Jesu Ord og Gjerninger, skal du se. Jøjje meg hvordan harkokte vulgærmarxister kan forvrenge historien!

Hva er motivet for DITT jødehat?

Skrevet

Hei,

Poenget mitt var at de aller fleste nazistene var faktisk kristne, og hvis Grip først skulle lage "noe nummer" ut av det, så burde han jo påpeke dette. Det var tross alt kristne (ikke muslimer) som utryddet 6 millioner jøder.

Det sagt, akkurat som terroristene kun utgjør en liten brøkdel av verdens muslimer, så utgjorde nazistene kun en liten brøkdel av de kristne. Heldigvis.

Med vennlig hilsen

Enten du liker det eller ikke, så hadde Hitler en alliert i Arafats onkel, Hajj Amin al Husseini, som bidro til at 90 prosent av jødene på Balkan gikk opp gjennom pipa.

Utrolig at noen bruker kristendommen som forkle for å dekke over islamistenes forbrytelser mot menneskeheten. Dette er ren bekvemmelighetsempati.

petter smart
Skrevet

Hei,

Med vennlig hilsen

De fleste nazistene var kristne, med de færreste kristne var nazister.

Skrevet

som igjen førte til at vi skandinaviske kvinner utviklet oss til de rene panzerfeminister med klare kverulantiske trekk.

Så det endte tross alt godt:-)

Nåja...jeg vet ikke om jeg er enig i at det er en direkte årsakssammenheng der, men :-)

"............................."

Skrevet

...de var jo et skue der de gasset jøder, mens de hylte og bad, skjøt i luften og ropte på VårHerre. Det tyske «korstoget» mot jødene var nok hjemlet i Jesu Ord og Gjerninger, skal du se. Jøjje meg hvordan harkokte vulgærmarxister kan forvrenge historien!

Hva er motivet for DITT jødehat?

Kanskje du burde forklare ditt jødehat?

Senere kan du forsøke å gi eksempler på mine innlegg med jødehat...

Ikke det?

Skrevet

Enten du liker det eller ikke, så hadde Hitler en alliert i Arafats onkel, Hajj Amin al Husseini, som bidro til at 90 prosent av jødene på Balkan gikk opp gjennom pipa.

Utrolig at noen bruker kristendommen som forkle for å dekke over islamistenes forbrytelser mot menneskeheten. Dette er ren bekvemmelighetsempati.

Du skriver: "Enten du liker det eller ikke, så hadde Hitler en alliert i Arafats onkel,"

Og han hadde et søskenbarn på Gjøvik?

Annonse

Skrevet

De fleste nazistene var kristne, med de færreste kristne var nazister.

Nettopp! Akkurat som noen terrorister er muslimer, men de aller aller fleste muslimer (og kristne) er selvsagt ikke terrorister.

Gjest jeg er en annen
Skrevet

Islam, kristendommen og jødedommen er desverre alle religioner som appellerer til psykoer, og det er således ikke tilfeldig at bin Ladaen og Bush er henholdsvis muslim og kristen.

Her i Norge er selvsagt det største problemet kristendommen, og vi ser alt for mange eksempler på at mennesker blir psykiatriske pasienter etter kontakt med denne religionen.

Skrevet

Kanskje du burde forklare ditt jødehat?

Senere kan du forsøke å gi eksempler på mine innlegg med jødehat...

Ikke det?

Ditt jødehat er å lese mellom linjene i hvert eneste innlegg du skriver til forsvar for den egyptiske massemorderen Yassir Arafat og hans henchmen.

Var det ikke bedre du kom med en troverdig forklaring på hva du mener med «mitt jødehat?»

Jeg venter - uten særlig spenning.

Skrevet

Du skriver: "Enten du liker det eller ikke, så hadde Hitler en alliert i Arafats onkel,"

Og han hadde et søskenbarn på Gjøvik?

Benekter du at den tidligere stor-muftien av Jerusalem, Hajj Amin al Husseini, er Arafats onkel? Yassir Arafats vugge sto i Cairo i 1929, og de ga ham navnet Rahman Abdul Rauf al-Qudwa al-Husseini. Men det passet liksom ikke helt å bære samme navnet som en av Hitlers henchmen.

Det må forøvrig gjøre deg lykkelig at Gaza snart er judenrein. Det ble nok for mye for dine arabiske venner å ha 7000 jøder i sin midte.

Fytterakkernskinn!

Skrevet

Islam, kristendommen og jødedommen er desverre alle religioner som appellerer til psykoer, og det er således ikke tilfeldig at bin Ladaen og Bush er henholdsvis muslim og kristen.

Her i Norge er selvsagt det største problemet kristendommen, og vi ser alt for mange eksempler på at mennesker blir psykiatriske pasienter etter kontakt med denne religionen.

Eh...? Trekker du en parallell mellom Bush og Bin Laden? Fan, erru dum i hue eller? Og når ble kristendommen i Norge et så stort problem at det er verd å nevne i sammenheng med islamistenes herjinger? Når sprengte en kristensjel seg sist på Egertorget, eller skar hue av et gissel?

Bli edru!

Skrevet

Eh...? Trekker du en parallell mellom Bush og Bin Laden? Fan, erru dum i hue eller? Og når ble kristendommen i Norge et så stort problem at det er verd å nevne i sammenheng med islamistenes herjinger? Når sprengte en kristensjel seg sist på Egertorget, eller skar hue av et gissel?

Bli edru!

Hvor mange uskyldige sivile er blitt drept i Irak nå, sa du?

I tilleg til de 3 MILLIONENE uskyldige sivile vietnamesere som ble drept (i tillegg til soldatene på begge sider).

Skrevet

Ditt jødehat er å lese mellom linjene i hvert eneste innlegg du skriver til forsvar for den egyptiske massemorderen Yassir Arafat og hans henchmen.

Var det ikke bedre du kom med en troverdig forklaring på hva du mener med «mitt jødehat?»

Jeg venter - uten særlig spenning.

At du leser jødehat inn i mine innlegg får står for din paranoide fantasi.

Ditt falske forsvar av jødene kan neppe tolkes på noen annen måte enn høyre-siden dins tradisjonelle jødehat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...