Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Morsk
Skrevet

*ler*

Ja, Irak er jo egentlig et trygt sted å være, ikke sant?

Usaklig møl. Jeg besvarte en konkret påstand som var feil.

Berlin var intet trygt sted for Hitler i april 1945..burde Sverige gitt ham asyl?

-------------------------------

Intet ville vært bedre enn om Krekars eget folk, Kurderne, som hans fanatisme har rammet kunne få dømt han til en rettferdig straff.

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

26

• Mr Kahn

13

• Prozak

5

• shandy

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bom igjen. Dødsstraff er pr.dags dato avviklet i Irak.

Javel,nå er vel Irak bare et av landene som har vært nevnt som deportasjonsmål.Kan jeg ut fra ditt svar tolke deg dithen at du er brennende motvillig til å sende mullaen til Jordan?

Gjest Morsk
Skrevet

Du skriver: "Igjen snur du virkeligheten trill rundt på hue. Kreket har ledet grupper som har satt andre folk i livsfare."

1) Når ble han kjent skyldig i den anklagen?

2) Selv om han skulle være skyldig, hva så? Det endrer da ikke på noe som helst vedr. utvisning til livsfarlige steder.

Som andre her i tråden har påpekt - lær deg litt jus!

Jeg tror Erna Solberg og departementet som står fast på utvisningen har studert lovboka langt mer enn et kjøtthue som deg.

Men du kan jo sende en mail til henne med din "rettsbelæring".

Gjest Morsk
Skrevet

Javel,nå er vel Irak bare et av landene som har vært nevnt som deportasjonsmål.Kan jeg ut fra ditt svar tolke deg dithen at du er brennende motvillig til å sende mullaen til Jordan?

Har aldri hørt eller lest at det er aktuellt å sende ham til Jordan, og har derfor heller ikke tenkt over problemstillingen.

Skrevet

Usaklig møl. Jeg besvarte en konkret påstand som var feil.

Berlin var intet trygt sted for Hitler i april 1945..burde Sverige gitt ham asyl?

-------------------------------

Intet ville vært bedre enn om Krekars eget folk, Kurderne, som hans fanatisme har rammet kunne få dømt han til en rettferdig straff.

De internasjonale konvensjonene gjelder selvsagt for alle. Det beste ville vært hvis Hitler ble stilt for den internasjonale domstolen, slik som Milosevic.

Man utleverer ikke folk til sikker død.

Skrevet

Jeg tror Erna Solberg og departementet som står fast på utvisningen har studert lovboka langt mer enn et kjøtthue som deg.

Du skriver: "enn et kjøtthue som deg."

Vi ser du igjen står uten argumenter.

Erna Solberg har selv påpekt det samme som meg.

Skrevet

Har aldri hørt eller lest at det er aktuellt å sende ham til Jordan, og har derfor heller ikke tenkt over problemstillingen.

Ehh,neivel.

Kanskje oppdatere deg litt før du hisser deg mer opp?

Skrevet

Haha,glitrende!!!

Kødder du eller er dette på ramme alvor?

Gjest Morsk
Skrevet

De internasjonale konvensjonene gjelder selvsagt for alle. Det beste ville vært hvis Hitler ble stilt for den internasjonale domstolen, slik som Milosevic.

Man utleverer ikke folk til sikker død.

Til din opplysning var det å bli utlevert til den internasjonale domstolen i 1945, som var i Nurenberg, det samme som den sikre død for folk som Hitler og hans øvrige stab.

Nå rører du noe kollossalt.

Skrevet

Til din opplysning var det å bli utlevert til den internasjonale domstolen i 1945, som var i Nurenberg, det samme som den sikre død for folk som Hitler og hans øvrige stab.

Nå rører du noe kollossalt.

Og nå forsøker du å flytte fokus.

Ja, på den tiden var det dødsstraff, men det var en rettssak først.

Dødsstraff hører selvsagt ikke hjemme noe sted i et sivilisert samfunn.

Skrevet

Haha,glitrende!!!

Neida - han svarer alltid slikt når han til slutt innser at han har tatt feil.

Med vennlig hilsen

Gjest Morsk
Skrevet

Haha,glitrende!!!

?????

Må jeg spørre om du er full? Eller leser du bare Firda Tidene med lokalnyheter?

Jeg referer til rikspressen.

Gjest carom
Skrevet

Kommunistene har langt flere liv på samvittiheten.

Ja,men da er jo alt i orden!!!

Bare å meie ned enda flere da.

Hva skjer når en tangering av kommunistrekorden er oppnådd?

Fred på jord?

Gjest Morsk
Skrevet

Ehh,neivel.

Kanskje bedre at du begriper forskjell på et krav fra Jordan, og hva myndighetene i Norge kommer til å gjøre?

Av høflighetsgrunner svares det selvsagt at det vurderes, noe man må være rimelig imsebil for å tro at vil skje.

Gjest Morsk
Skrevet

Og nå forsøker du å flytte fokus.

Ja, på den tiden var det dødsstraff, men det var en rettssak først.

Dødsstraff hører selvsagt ikke hjemme noe sted i et sivilisert samfunn.

Prøv å tenk deg litt mer om neste gang du kommer med irrasjonelle sammenligninger, så slipper du fossro slik etterpå.

Skrevet

Prøv å tenk deg litt mer om neste gang du kommer med irrasjonelle sammenligninger, så slipper du fossro slik etterpå.

*ler*

Og relevansen til Krekar var?

Gjest Morsk
Skrevet

Du skriver: "enn et kjøtthue som deg."

Vi ser du igjen står uten argumenter.

Erna Solberg har selv påpekt det samme som meg.

Tøys. Hun har sagt at situasjonen i området(Kurdistan) vurderes fortløpende med tanke på hjemsendelse.

Det kan skje når som helst.

Skrevet

Kanskje bedre at du begriper forskjell på et krav fra Jordan, og hva myndighetene i Norge kommer til å gjøre?

Av høflighetsgrunner svares det selvsagt at det vurderes, noe man må være rimelig imsebil for å tro at vil skje.

Krav fra Jordan?

Hehe,Jordan vet hvordan osv......

Tror dette har gått litt over hodet på deg dessverre.

Gjest jeg er en annen
Skrevet

Eh...? Trekker du en parallell mellom Bush og Bin Laden? Fan, erru dum i hue eller? Og når ble kristendommen i Norge et så stort problem at det er verd å nevne i sammenheng med islamistenes herjinger? Når sprengte en kristensjel seg sist på Egertorget, eller skar hue av et gissel?

Bli edru!

Ja, bin Ladan og Bush to sider av samme sak.

Når sprengte en muslimsjel seg sist på Egertorget?

Gjest Morsk
Skrevet

Ehh,neivel.

..er Krekar ikke idømt dødstraff i Jorda, men 15 års fengsel. Så hvis det var_dit_ du mente når du snakket om den "sikre død" blir dine skriblerier ennå mer usammenhengede og uforståelige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...