Gjest Morsk Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Krav fra Jordan? Hehe,Jordan vet hvordan osv...... Tror dette har gått litt over hodet på deg dessverre. Du kan neppe være edru. Over og ut til deg. 0 Siter
Gjest blip Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 ????? Må jeg spørre om du er full? Eller leser du bare Firda Tidene med lokalnyheter? Jeg referer til rikspressen. Hvem trenger alkohol,når underholdningsnivået er såpass høyt som her? Hehhe,kan ikke du maile Erna selv da?Blir sikker ålreit for henne det da ,å se at hun har støtte fra folkedypet mener jeg. Stå på! 0 Siter
shandy Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 At du leser jødehat inn i mine innlegg får står for din paranoide fantasi. Ditt falske forsvar av jødene kan neppe tolkes på noen annen måte enn høyre-siden dins tradisjonelle jødehat. Bare et spørsmål til deg i natten sør: mener du at alle høyrefolk er jødehatere, eller tenkte du på de som er enda mer ekstreme blå? 0 Siter
Gjest blip Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 ..er Krekar ikke idømt dødstraff i Jorda, men 15 års fengsel. Så hvis det var_dit_ du mente når du snakket om den "sikre død" blir dine skriblerier ennå mer usammenhengede og uforståelige. Jeg tror kanskje du er litt mer konkret i din tankegang enn hva jeg er.Tenkte ikke akkurat på et spesielt sted på kartet,prøvde å peke på at vårt samfunn tross alt er ganske skjørt ,hvis vi ikke tar vare på det er det ingen selvfølge at det består. Mumle,mumle,bable,mumle..... 0 Siter
Gjest blip Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Kanskje bedre at du begriper forskjell på et krav fra Jordan, og hva myndighetene i Norge kommer til å gjøre? Av høflighetsgrunner svares det selvsagt at det vurderes, noe man må være rimelig imsebil for å tro at vil skje. Okej,nå er jeg gått fra ekkel til direkte ondskapsfull:Om man først har blitt IMSEBIL,går det da an å reversere dette eller er man tvunget til å forbli IMSEBIL til døyandedagen? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Ja, bin Ladan og Bush to sider av samme sak. Når sprengte en muslimsjel seg sist på Egertorget? Det er bare et tidsspørsmål før det smeller her. Eneste grunnen til at vi er blitt «spart» er fordi dette landet egner seg som base, og fordi vi hyrer «smarte» advokater til å ta vare på terror-yngelet. La meg heller bruke teskjeen; når sprengte en kristen seg i Jerusalem, Haifa eller Tel Aviv? Hvem tror du at du har å takke for din frihet og velstand? Bin Laden? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Ja,men da er jo alt i orden!!! Bare å meie ned enda flere da. Hva skjer når en tangering av kommunistrekorden er oppnådd? Fred på jord? Nah, hvordan definerer du fred, da? Arafats fred, Stalins fred, Saddam Husseins fred? Freden i Gulag og NN-leirene? Fred uten frihet er et meningsløst konsept. 0 Siter
Sør Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Bare et spørsmål til deg i natten sør: mener du at alle høyrefolk er jødehatere, eller tenkte du på de som er enda mer ekstreme blå? Hei, Jeg tenker på de ekstreme, og i hvert fall ikke de i partiet Høyre. Med vennlig hilsen 0 Siter
shandy Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Hei, Jeg tenker på de ekstreme, og i hvert fall ikke de i partiet Høyre. Med vennlig hilsen Ok, fornøyd med svaret. Var igrunn bare det jeg lurte på. Kom til å tenke på Jo Benkov (jøde), som var høyremann og stortingspresident i sin tid. Veldig flink og likendes mann. 0 Siter
Gjest jeg er en annen Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Det er bare et tidsspørsmål før det smeller her. Eneste grunnen til at vi er blitt «spart» er fordi dette landet egner seg som base, og fordi vi hyrer «smarte» advokater til å ta vare på terror-yngelet. La meg heller bruke teskjeen; når sprengte en kristen seg i Jerusalem, Haifa eller Tel Aviv? Hvem tror du at du har å takke for din frihet og velstand? Bin Laden? Dermed er også jødene som gruppe ansvarlige for den Israelske militærmaktens terror mot palestinerne? Merkelig måte å tenke på. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Dermed er også jødene som gruppe ansvarlige for den Israelske militærmaktens terror mot palestinerne? Merkelig måte å tenke på. ...er det DU som tenker merkelig; det er da vitterlig den panaarabiske nasjonalismen, for ikke å si nasjonalsosialismen, som tvinger Israel til å forsvare seg. I tillegg ligger det til grunn et jødehat nedarvet i arabisk kultur og religion. Når du sitter her oppe i Norge, uten annen tilgang til fakta enn det som serveres på 24 timers basis fra NRK, NTB og Akersgatas parlament, så skal du - under tvil - få fratrekk for det. Men du bør nyansere synet ditt på Midtøsten-konflikten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.