Gjest bæbbu Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 den der sangen "du er døds søt, døds søt, og alle vil ha fingra i deg"... hva menes med "alle vil ha fingra i deg" ? Betyr det det at alle vil ha ho, eller den litt mer seksuelle tydningen,at alle vil ha fingra _i_ henne..hvis dere skjønner? bare lurer liksom... 0 Siter
Gjest RaviRavi Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Etter hva jeg har hørt Ravi selv fortelle om sangen på radio, handler den om dop / narkotika. Så det er dop alle vil ha tak i / slå fingrene i / gripe tak i / ha fingrene i .. Ellers ville jeg ikke tenkt koffert umiddelbart når jeg hørte sangen, jeg ville tenkt i betydningen "ha tak i" selv om det er den doble meningen som gjør det litt frekt.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Den handler om en rødhåret liten dverg som vil fingre en jente. En utrolig banal låt, og uansett hvor mye enkelte påstår at den handler om noe annet, så er den selvsagt ikke til å misforstå. Typisk dvergelåt med andre ord. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Etter hva jeg har hørt Ravi selv fortelle om sangen på radio, handler den om dop / narkotika. Så det er dop alle vil ha tak i / slå fingrene i / gripe tak i / ha fingrene i .. Ellers ville jeg ikke tenkt koffert umiddelbart når jeg hørte sangen, jeg ville tenkt i betydningen "ha tak i" selv om det er den doble meningen som gjør det litt frekt.. Man tenker jo gjerne det man vil tenke. Er man i utg.punktet ute etter å finne en negativ betydning, så klarer man ofte det. "........................" 0 Siter
flisa Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Etter hva jeg har hørt Ravi selv fortelle om sangen på radio, handler den om dop / narkotika. Så det er dop alle vil ha tak i / slå fingrene i / gripe tak i / ha fingrene i .. Ellers ville jeg ikke tenkt koffert umiddelbart når jeg hørte sangen, jeg ville tenkt i betydningen "ha tak i" selv om det er den doble meningen som gjør det litt frekt.. Er dop dødssøtt? 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Trodde jeg hadde hørt et sted at den handler om jordbær, jeg.. uten at jeg egentlig beit helt på.. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Er dop dødssøtt? Det er ofte dop blir omtalt som snop! Og kjenner man gangen i det, så har du makka gangen i sangen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.