Gå til innhold

døds søt sangen..tydning?

Anbefalte innlegg

Gjest bæbbu
Skrevet

den der sangen "du er døds søt, døds søt, og alle vil ha fingra i deg"... hva menes med "alle vil ha fingra i deg" ? Betyr det det at alle vil ha ho, eller den litt mer seksuelle tydningen,at alle vil ha fingra _i_ henne..hvis dere skjønner? bare lurer liksom... :)

Gjest RaviRavi
Skrevet

Etter hva jeg har hørt Ravi selv fortelle om sangen på radio, handler den om dop / narkotika. Så det er dop alle vil ha tak i / slå fingrene i / gripe tak i / ha fingrene i ..

Ellers ville jeg ikke tenkt koffert umiddelbart når jeg hørte sangen, jeg ville tenkt i betydningen "ha tak i" selv om det er den doble meningen som gjør det litt frekt..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den handler om en rødhåret liten dverg som vil fingre en jente.

En utrolig banal låt, og uansett hvor mye enkelte påstår at den handler om noe annet, så er den selvsagt ikke til å misforstå.

Typisk dvergelåt med andre ord.

Skrevet

Etter hva jeg har hørt Ravi selv fortelle om sangen på radio, handler den om dop / narkotika. Så det er dop alle vil ha tak i / slå fingrene i / gripe tak i / ha fingrene i ..

Ellers ville jeg ikke tenkt koffert umiddelbart når jeg hørte sangen, jeg ville tenkt i betydningen "ha tak i" selv om det er den doble meningen som gjør det litt frekt..

Man tenker jo gjerne det man vil tenke. Er man i utg.punktet ute etter å finne en negativ betydning, så klarer man ofte det.

"........................"

Skrevet

Er dop dødssøtt?

Skrevet

Trodde jeg hadde hørt et sted at den handler om jordbær, jeg.. uten at jeg egentlig beit helt på.. :)

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Er dop dødssøtt?

Det er ofte dop blir omtalt som snop!

Og kjenner man gangen i det, så har du makka gangen i sangen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...