Gutt89:) Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har de to siste nettene vært plaget med krampe i søvne! Den første natten fikk jeg krampe ca. 5 ganger, og det gjorde FRYKTELIG vont. Neste natten fikk jeg krampe "bare" en gang, og jeg har hatt mye vont i livet mitt, men jeg har ALDRI hatt så forferdelig vont! Og disse 2 dagene hadde jeg ikke rørt meg noe! Bare sotte inne! Så nå er klokken 02:06 og jeg vil ikke gå og legge meg, i frykt for krampe! Så da lurte jeg på, hva skyldes krampene? Hvordan kan jeg forhindre krampene? Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kligthning Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har egentlig ikke noen gode tips mot krampe, men vil bare si at jeg også får kramper om natta av og til. Tror at årsaken til at de gjör så vondt er at når du våkner har krampa allerede vart en stund. Hörte noen som mente at man må drikke godt for å forebygge krampe under trening, kanskje du kan pröve å ta et par glass vann för du legger deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.