petter smart Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Ja ikke sant? Og det er grunn god nok til å ikke kjøpe lodd!! Men når jeg da hadde kjøpt to pakker lodd a 2-300 kroner, så er det ikke lenger takk å få, men "du er jammen slem som nå vil la disse barna lide". Han brukte jo ikke disse ordene, men det var jo det han mente.... :-( Har hørt om mange som har opplevd det samme. Selv etter å ha kjøpt for mye mer enn2-300 kr. Du bør klage på slikt til organisasjonen de selger for. Flere selgere har fått advarsler og enkelte har faktisk mistet jobben sin pga slikt. 0 Siter
flisa Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Hvorfor i all verden gidder du å ta telefonen i en slik situasjon da? Det hadde jeg da aldri gjort. Det er stadig jeg ikke har anledning til å ta telefonen, og da får folk heller legge igjen en beskjed, det er det telefonsvareren er til. Eller de kan sende en sms, eller ringe igjen senere. Det høres ut som du har et problem, hvis du føler det NØDT til å svare mobilen uansett i hvilken situasjon den ringer! Jeg trodde kanskje det var en av ungene hjemme - og da SKAL man svare. De setter noen ganger mobilene på ukjent nummer. Dessuten var det jobbtelefonen, og da SKAL man svare. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 ikke sant? - hadde jeg syns de skulle vite det, så hadde jeg skrevet det i utmeldelsesbrevet. Man melder seg vel ut når man ikke vil ha fler bøker?!?!?!?! Eller det kanskje var andre grunner, at du var misfornøyd med noe. Slikt er kjekt å vite så de evnt. kan rette opp i det for å beholde kunder senere. Det er mye dyrere å skaffe en ny kunde enn å forsøke å beholde en allerede etablert. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 De kan være skikkelig irriterende. Og så har de så mye info. om oss... Fødselsdato osv. "Kan jeg ikke sende deg denne prøvepakken..." osv. Mas og mas. Gjør det deg noe at de har fødselsdato? Du kan faktisk kreve å få vite alle opplysninger de har av deg - det gjelder samtlige bedrifter. Og det vil dessuten skape mye ekstraarbeid 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 De kan være skikkelig irriterende. Og så har de så mye info. om oss... Fødselsdato osv. "Kan jeg ikke sende deg denne prøvepakken..." osv. Mas og mas. Masse info om oss...fødselsdato?? Det kan da vel ikke gjøre noe...Hos meg har de fødselsdato og mailadresse, og den har jeg frivillig oppgitt. Ikke akkurat mange opplysninger å snakke om det. Og adresse selfølgelig, men det må de nå nødvendigvis ha, for å kunne sende ut medlemsbladet og evt. bøker:-) 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Hvorfor ringer de egentlig på dagtid? Var sykemeldt her en uke og fikk da flere telefonselgere på tråden. Det var jo rent tilfeldig at de traff på meg hjemme da - kan det være noe særlig butikk i å ringe rundt på et tidspunkt da svært mange er på jobb, da? Men det er uansett ikke noen god butikk å ringe hjem til oss, for vi avviser dem alle med et kort og greit svar! :-) Og da gir de seg! Men gir du dem lillefingeren ved å nøle et sekund, så har de deg gående.... Det verste var landsforeningen for hjertesyke barn som ringte hjem til meg da jeg var nybakt mor med masse hormoner. Ja, jeg kjøpte lodd for et par hundrelapper. Så ringte de noen måneder etterpå og takket for den fantastiske støtten, og tilbød meg en ny pakke med lodd. Hormonnivåe var fortsatt høyt, og jeg kjøpte lodd. Da de ringte tilbake for tredje gang for å selge enda mer, og jeg sa nei, så begynte han med en lang rekke om disse stakkars hjertesyke barna som nå måtte lide etc etc. Fy søren for en ekkel måte å prøve å øke sin egen fortjeneste ved loddsalget på! Forningen mot krybbedød ringte meg da nurket var to uker gammelt! Det var ikke mye moro!! Men ga så det monner da, siden de traff meg midt ihjertet. Men dette har vel vært tatt opp før også, beklager... 0 Siter
flisa Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Eller det kanskje var andre grunner, at du var misfornøyd med noe. Slikt er kjekt å vite så de evnt. kan rette opp i det for å beholde kunder senere. Det er mye dyrere å skaffe en ny kunde enn å forsøke å beholde en allerede etablert. jaaaada men de kan jo sende meg noe i posten, f.eks... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.