Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror jeg fikk en hamstringstrekk i forrige fotballkamp. Det var hvertfall noe som skjedde nederst på baksiden av låret midt i en kort spurt, det gjorde så vondt at jeg måtte slutte å spille. Brukte en RICE behandling jeg fant beskrevet de neste 2 dagene og er i dag - 4 dager - senere smertefri bak på låret ved vanlige bevegelser. Har ikke prövd på noe löping/trening enda. Men noe er litt rart og bekymrer litt... Det virker som om foten har blitt litt ustabil rundt kneet. Når jeg går har jeg liksom mindre kontroll på leddutslaget fremover, selv om det ikke er mye merkes det. Og jeg synes det er litt rart siden strekken var på baksiden av låret. Er dette noe andre har opplevde eller har kommentarer til?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150764-hamstring-strekk/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

trener1365380399

Det kan jo være at muskelen har blitt litt slapp og at musklene som er festet til kneet ikke er like stramme. Synes du skal prøve med forsiktig aktivitet og ta kontakt med fysioterapaut. Hvis dette skjedde under organisert fotballtrening er du forsikret slik at du får igjen utgifter til behandling. Du må bare få et skjema fra treneren din som du fyller ut og gir tilbake til klubben din

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150764-hamstring-strekk/#findComment-977812
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...