Gjest idrettsjente Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei! Jeg er en jente på 19 som trener mye, alt fra 5-8 ganger i uken. Jeg er aktiv idrettsutøver og trenger bedre kondisjon. Jeg har tidligere trent mye styrke og fått en del muskler, særlig på overkroppen, noe som gjør at utholdenheten er blitt dårligere. Jeg vil slanke bort både fett og muskler, ca 6-7 kg. Jeg er nå 1.67 m høy og 68 kg, så jeg er ikke overvektig i den forstand, men vil slanke meg fordi det vil bedre mine idrettslige prestasjoner. Jeg er redd for å bli slapp og trøtt på trening, og vil ikke la slankekuren gå utover restitusjonen etter harde treninger. Jeg har stor appetitt og spiser mye, men har et forholdsvis sundt kosthold. Vil tro jeg hiver innpå rundt 2500 kalorier i døgnet nå, og vekta er stabil. Hvordan kan jeg gå ned mine 6-7 kiloer uten at det går utover treningen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det opplagte er jo å kutte ut søtsaker og brus. I tillegg kanskje det hjelper hvis du kutter ned litt på brødmat og øker inntaket av proteiner og grønnsaker. Ellers er det vanskelig å gi råd uten å vite ganske detaljert hvordan du spiser nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest labamba Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Du må spise små måltider ofte. 4-6 måltider per dag. (små) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.