Gå til innhold

aaaaaarrggh!!!

Anbefalte innlegg

Gjest strandhai
Skrevet

Jeg skulle jobbe heeeele ferien. Blir det noe av? Neeeeida. Får jo ikkeno vakter av han forbanna sjefen min. Og andre jobber? Nei, det finnes ikke.....helvete heller.

Må være bedre å la frustrasjonen min gå utover de få som leser dette enn alle andre.

Nå er jeg sur og lei. *GRYNT*

Jeg vil ha jobb....hva som helst.......innenfor rimelighetens grenser selvfølgelig.

Fortsetter under...

Gjest mitt tips
Skrevet

Assistent (ekstrahjelp) på sykehjem.. da får du mange vakter!!

Gjest epletre
Skrevet

Jeg har faatt altfor mange vakter jeg.. Har bare to fridager, saa du kan faa noen av meg. Jeg ansetter deg paa flekken!

Gjest strandhai
Skrevet

Jeg har faatt altfor mange vakter jeg.. Har bare to fridager, saa du kan faa noen av meg. Jeg ansetter deg paa flekken!

Ja, takk mer enn gjerne! Hvor og når?:-)

Gjest strandhai
Skrevet

Assistent (ekstrahjelp) på sykehjem.. da får du mange vakter!!

Jo, takk, jeg spurte, men det var for sent. Muligheter for helgevakter etter sommeren var eneste....

Annonse

Skrevet

Jo, takk, jeg spurte, men det var for sent. Muligheter for helgevakter etter sommeren var eneste....

Snakk med damen på ekstravaktkontoret, hun vet behovet deres. Slik fikk en venninne av meg ekstravakter. Hun fikk vakter med en gang. Så prøv!

Gjest strandhai
Skrevet

Snakk med damen på ekstravaktkontoret, hun vet behovet deres. Slik fikk en venninne av meg ekstravakter. Hun fikk vakter med en gang. Så prøv!

Ekstravaktkontoret? Hvilket fylke var det? Tror ikke det er noe sånt i Drammen....

Gjest ikke signatur
Skrevet

Ekstravaktkontoret? Hvilket fylke var det? Tror ikke det er noe sånt i Drammen....

Hør på sykehjemmet, eller noen som jobber der. Jobber selv i Rogaland. Sykehjem pleier å ha ekstravaktkontor, som ringer til de ansatte og spør om de kan komme på jobb da og da.. Eller ring kommunens hovedkontor og be de sette deg videre, eller evt. en avdeling på sykehjemmet. Be om nummeret til ekstravaktkontoret, eller best: oppsøk det personlig!!!!!!!!

Gjest epletre
Skrevet

Ja, takk mer enn gjerne! Hvor og når?:-)

I Stavanger transporten fra Drammen betaler du selv;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...