Gjest strandhai Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Jeg skulle jobbe heeeele ferien. Blir det noe av? Neeeeida. Får jo ikkeno vakter av han forbanna sjefen min. Og andre jobber? Nei, det finnes ikke.....helvete heller. Må være bedre å la frustrasjonen min gå utover de få som leser dette enn alle andre. Nå er jeg sur og lei. *GRYNT* Jeg vil ha jobb....hva som helst.......innenfor rimelighetens grenser selvfølgelig. 0 Siter
Gjest mitt tips Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Assistent (ekstrahjelp) på sykehjem.. da får du mange vakter!! 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Jeg har faatt altfor mange vakter jeg.. Har bare to fridager, saa du kan faa noen av meg. Jeg ansetter deg paa flekken! 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Jeg har faatt altfor mange vakter jeg.. Har bare to fridager, saa du kan faa noen av meg. Jeg ansetter deg paa flekken! Ja, takk mer enn gjerne! Hvor og når?:-) 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Assistent (ekstrahjelp) på sykehjem.. da får du mange vakter!! Jo, takk, jeg spurte, men det var for sent. Muligheter for helgevakter etter sommeren var eneste.... 0 Siter
Gjest tips Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Jo, takk, jeg spurte, men det var for sent. Muligheter for helgevakter etter sommeren var eneste.... Snakk med damen på ekstravaktkontoret, hun vet behovet deres. Slik fikk en venninne av meg ekstravakter. Hun fikk vakter med en gang. Så prøv! 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Snakk med damen på ekstravaktkontoret, hun vet behovet deres. Slik fikk en venninne av meg ekstravakter. Hun fikk vakter med en gang. Så prøv! Ekstravaktkontoret? Hvilket fylke var det? Tror ikke det er noe sånt i Drammen.... 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Ekstravaktkontoret? Hvilket fylke var det? Tror ikke det er noe sånt i Drammen.... Hør på sykehjemmet, eller noen som jobber der. Jobber selv i Rogaland. Sykehjem pleier å ha ekstravaktkontor, som ringer til de ansatte og spør om de kan komme på jobb da og da.. Eller ring kommunens hovedkontor og be de sette deg videre, eller evt. en avdeling på sykehjemmet. Be om nummeret til ekstravaktkontoret, eller best: oppsøk det personlig!!!!!!!! 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Ja, takk mer enn gjerne! Hvor og når?:-) I Stavanger transporten fra Drammen betaler du selv;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.