aliceza Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei! Jeg fikk påvist klamydia for ca et år siden. Fant ut at jeg måtte ha hatt det i to år før det. Var på to sikkerhetskontroller etter det fordi jeg trodde kjæresten min hadde smittet meg igjen(han ville ikke gå til lege så det tok litt tid) Da han fikk levert prøven viste det seg at han var negativ.Dvs:jeg hadde hatt det de to årene vi hadde vært sammen og han hadde ikke blitt smittet. Er dette mulig, eller er ikke prøvene sikre? Har merket litt svie og kløe nå idet siste. Er det mulig at prøven til kjæresten viste feil og at vi begge har det fortsatt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Chlamydiainfeksjoner kan være med eller uten symptomer. Når noen bærer infeksjonen kan han/hun være smittefarlig i perioder, mens i andre perioder er den smittefri. I enkelte perioder kan infeksjonen være ganske latent (sovende) og en prøve tatt under slike perioder kan være negativ. Vanligvis går det an å bli kvitt slike infeksjoner med antibiotikabehandling. Jeg vil anbefale at dere blir behandlet begge to, selv om hans prøve var negativ. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.