Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos frisøren og fått maaange lyse striper...(da har jeg ennå bedre grunner til det dumme jeg sier og gjør)

Så har jeg farget bryn og vipper...

Og kjøpt dekkrem til sugemerkene...*kremt*

Og neglforsterker så jeg kan få litt lengre negler...

Nå har det tornet her i dag så da kommer kanskje sommeren ?

Føler meg fræsj og klar for varme dager nå ja :)

Skrevet

Sugemerker: ny type?

Hmmm...har hatt han vel halvannen måned !?!

Han er litt hissig på det å smaske meg på halsen...synes vel det er litt stas å "brennmerke" dama tenker jeg ;)

Skrevet

Å dotten har blitt flammelakkert eller?:-)

*latter*

Neeeeeiii...

*hvisker : "men jeg sparer til litt større dott så den kan få fasong samtidig*

serendipity
Skrevet

Og den nye flammen skrøt selvfølgelig hemningsløst :-)

Han har tydelgivis "tødd" opp litt i dine armer. (tenker litt på dottefargingen ;-) he he

Skrevet

Og den nye flammen skrøt selvfølgelig hemningsløst :-)

Han har tydelgivis "tødd" opp litt i dine armer. (tenker litt på dottefargingen ;-) he he

He he...

Kommer seg, kommer seg...

Han er inn for ewerything og ber meg take the leed..."alt han vil er at jeg skal ha det godt"...*sukk*

*Hvisker rødmende : tenk at han slikker meg til tre orgasmer etter hverandre dhaaa*

Dotten ? Jeg sparer til litt større slik at den også kan få fasong :P ...Han gleder seg og synes det er spennende...

He he...

:)

serendipity
Skrevet

He he...

Han er inn for ewerything og ber meg take the leed..."alt han vil er at jeg skal ha det godt"...*sukk*

*Hvisker rødmende : tenk at han slikker meg til tre orgasmer etter hverandre dhaaa*

Dotten ? Jeg sparer til litt større slik at den også kan få fasong :P ...Han gleder seg og synes det er spennende...

He he...

He he... Heaven§§§!!

Men det er vel ikke fare for at han kan bli litt vel "dott" selv, om han bare gir.... at han blir for lite spennende altså? ;-)

Jeg ergner med at han er frisør og får frie tøyler, *knis*

Skrevet

He he... Heaven§§§!!

Men det er vel ikke fare for at han kan bli litt vel "dott" selv, om han bare gir.... at han blir for lite spennende altså? ;-)

Jeg ergner med at han er frisør og får frie tøyler, *knis*

Vellll...han gir masse men tror ikke han lar seg kjøre over alikavel...

He he...den var dobbel du...kjører jo over ham hver dag :o

Han skal være frisøren ja og han har allerede planlagt hvordan han skal få til et evnt hjerte...*sitrer*

;)

serendipity
Skrevet

Vellll...han gir masse men tror ikke han lar seg kjøre over alikavel...

He he...den var dobbel du...kjører jo over ham hver dag :o

Han skal være frisøren ja og han har allerede planlagt hvordan han skal få til et evnt hjerte...*sitrer*

;)

Høres svært bra ut! Lykke til med sparingen ;-) hehe

Gjest ikke signatur
Skrevet

He he...

He he...

Blander meg litt.. sorry, men.. Skulle bare ønske mannen min ville slikke meg! Trodde han ville begynne med det en gang, men han har bare gjort det et par ganger (for lenge siden). Han gidder ikke..:( Hvordan få ham interessert i meg? (Skulle nok vært på annet forum og i spm.)

serendipity
Skrevet

Blander meg litt.. sorry, men.. Skulle bare ønske mannen min ville slikke meg! Trodde han ville begynne med det en gang, men han har bare gjort det et par ganger (for lenge siden). Han gidder ikke..:( Hvordan få ham interessert i meg? (Skulle nok vært på annet forum og i spm.)

I beste DOL ånd (som andre sier) ; "Dropp han". Om han ikke tar initiativ til det så vil jeg tolke det dithen at han ikke vil: Man skulle da ikke trenge å spørre om sånt som mann og kone. Jeg formoder at du gir han munnsex?

serendipity
Skrevet

Altså det med; dropp han var en spøk :-)

Skrevet

Good for you, girl!!! :)

Siden sola sjelden titter frem om dagen, så tror jeg at jeg skal ha en liten pleie-meg-selv-dag i morgen!!

Ja,det skal jeg.

Skrevet

*latter*

Neeeeeiii...

*hvisker : "men jeg sparer til litt større dott så den kan få fasong samtidig*

Ja, noe må man finne på for å piffe opp litt ekstra. Bare gøy det ;)

Gjest ikke signatur
Skrevet

I beste DOL ånd (som andre sier) ; "Dropp han". Om han ikke tar initiativ til det så vil jeg tolke det dithen at han ikke vil: Man skulle da ikke trenge å spørre om sånt som mann og kone. Jeg formoder at du gir han munnsex?

Ja, jeg gjør det av og til. (Vi har sjelden sex, og det fordi han er sliten eller annet.) Jeg er litt frustrert over dette.. Synes godt han kunne gjort det godt for meg på den måten også. Jeg får jo orgasme lett (om han bruker hånda). Men...

Skrevet

Good for you, girl!!! :)

Siden sola sjelden titter frem om dagen, så tror jeg at jeg skal ha en liten pleie-meg-selv-dag i morgen!!

Ja,det skal jeg.

Ja, det bør du gjøre...

Du vet...fordi vi fortjener det ;)

Ha en strålende dag.

Skrevet

Det er jo synd da, men det er vel kanskje der som med annet, at man liker og ikke liker.

Synes nå mine partnere har vært veldig på det iallefall.

Vi har veldig ofte munnsex...og han synes jeg smaker topp - liker å ha smaken av meg i skjegget en stund etterpå ;)

Og så nyter han veldig å gjøre meg godt, plus at han synes jeg er så flink til å komme.

Synes du skal ta en prat med partneren din jeg, det tror jeg vi er for dårlige på generellt. Fortell på en rolig og kanksje humoristisk måte hva du ønsker og kunne tenke deg...hvem vet, kankje du blir overrasket ?

Prøv å "rydde opp i det"...å ha et "dårlig" sexliv kan virkelig slite på.

Lykke til.

Skrevet

Ja, noe må man finne på for å piffe opp litt ekstra. Bare gøy det ;)

Det har du helt rett i.

Vi er vel generellt litt for lite lekne vi nordmenn...sånn i den kalde og hektiske hverddagen.

Å ha det litt gøy slik kan live opp litt, og det er jo artig da...man skader jo ikke noen liksom

Skrevet

Det har du helt rett i.

Vi er vel generellt litt for lite lekne vi nordmenn...sånn i den kalde og hektiske hverddagen.

Å ha det litt gøy slik kan live opp litt, og det er jo artig da...man skader jo ikke noen liksom

Ja dotten min har nå vært frisert i alle slags varianter. Sambo står for den biten, så får han musa si slik han vil ;)

Men farging har jeg ikke prøvd på, tanken har ikke slått meg engang, men der ga du meg en ide gitt :-)

Får vente til jeg har vært hos muselegen - det er det jeg skal i dag, og ikke til hun jeg pleier å bruke(hun har ferie), men til en fremmed kollega. Æsj, det gruer jeg meg til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...