Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja dotten min har nå vært frisert i alle slags varianter. Sambo står for den biten, så får han musa si slik han vil ;)

Men farging har jeg ikke prøvd på, tanken har ikke slått meg engang, men der ga du meg en ide gitt :-)

Får vente til jeg har vært hos muselegen - det er det jeg skal i dag, og ikke til hun jeg pleier å bruke(hun har ferie), men til en fremmed kollega. Æsj, det gruer jeg meg til.

*latter*

Tenk på meg da...som skal til muselegen først i august...da har vel dotten min fått et nytt liv for lenge siden :o

Hu ser vel både det ene og det andre hu...- prøver jeg å trøste meg med.

Er jo artig da, å la kællane leke seg litt...da får de jo som du sier akkurat som de vil.

Så lenge man selv kan leve med det så er det jo bare fint å kunne glede, sant ;)

Tvi, tvi hos muselegen...det går nok bra skal du se.

:)

Skrevet

*latter*

Tenk på meg da...som skal til muselegen først i august...da har vel dotten min fått et nytt liv for lenge siden :o

Hu ser vel både det ene og det andre hu...- prøver jeg å trøste meg med.

Er jo artig da, å la kællane leke seg litt...da får de jo som du sier akkurat som de vil.

Så lenge man selv kan leve med det så er det jo bare fint å kunne glede, sant ;)

Tvi, tvi hos muselegen...det går nok bra skal du se.

Ja de ser nok litt av hvert, men akkurat nå har jeg da heldigvis normal sveis :-)

Skal sette inn ny spiral, og bare håper han ikke er av den hardhendte typen. Også er det noe med det å ligge å sprike oppi ansiktet på en totalt fremmed - jeg syntes det er nedverdigende og har mest lyst til å trekke genseren over hodet.

Ikke sikkert det blir så ille for deg med en kvinnelig lege, mulig dere får noe å prate om med din flammelakkert mus :-) Tar fokuset bort fra det ubehagelige - sant. Innbiller meg at damer har mer sansen for sånt.

Syntes jeg ser ansiktet på han jeg skal til hvis jeg hadde dukket opp med noe sånt - gammel og stiv. Hehe. Men jeg gidder ikke å gå uten snurrebass heller, så jeg får ta til takke med han jeg får.

Skrevet

Ja de ser nok litt av hvert, men akkurat nå har jeg da heldigvis normal sveis :-)

Skal sette inn ny spiral, og bare håper han ikke er av den hardhendte typen. Også er det noe med det å ligge å sprike oppi ansiktet på en totalt fremmed - jeg syntes det er nedverdigende og har mest lyst til å trekke genseren over hodet.

Ikke sikkert det blir så ille for deg med en kvinnelig lege, mulig dere får noe å prate om med din flammelakkert mus :-) Tar fokuset bort fra det ubehagelige - sant. Innbiller meg at damer har mer sansen for sånt.

Syntes jeg ser ansiktet på han jeg skal til hvis jeg hadde dukket opp med noe sånt - gammel og stiv. Hehe. Men jeg gidder ikke å gå uten snurrebass heller, så jeg får ta til takke med han jeg får.

He he...

Jeg har brukt mannlige leger i alle år...inntil første kontrollen med første sønnen min.

Da tok jeg i bruk en kvinnelig lege/tidligere jordmor og det funket så bra at det var en selvfølge å finne en kvinnelig lege ved neste flytting.

Han en kjempefin mannlig lege til annet nå, men ber om rekvisisjon til kvinnelig for slikt, og det får jeg med en gang.

Hun er dessuten spesialist, slik at hun har fullt ultralydutstyr ol om det skulle være noe.

Er selvsakt noe ventetid, men jeg holder meg heldigvis frisk og har foreløbig bare brukt henne til de årlige sjekkene, kreftprøve osv.

Jeg hadde nok ikke orket en mannlig snos i skrevet i dag...og iallefall ingen ukjent...men du har jo rett i at sikkerheten jo må på plass da :)

Spiral ja...det brukte jeg etter første sønnen min, men hadde konstante blødninger så den tok jeg ut etter et halvt år.

Nå har jeg begynt på p-plasteret så da får vi håpe at det blir bra.

Du får bite tenna sammen...er så deilig sånn etterpå når alt er i orden liksom...tvi, tvi :)

Skrevet

He he...

Jeg har brukt mannlige leger i alle år...inntil første kontrollen med første sønnen min.

Da tok jeg i bruk en kvinnelig lege/tidligere jordmor og det funket så bra at det var en selvfølge å finne en kvinnelig lege ved neste flytting.

Han en kjempefin mannlig lege til annet nå, men ber om rekvisisjon til kvinnelig for slikt, og det får jeg med en gang.

Hun er dessuten spesialist, slik at hun har fullt ultralydutstyr ol om det skulle være noe.

Er selvsakt noe ventetid, men jeg holder meg heldigvis frisk og har foreløbig bare brukt henne til de årlige sjekkene, kreftprøve osv.

Jeg hadde nok ikke orket en mannlig snos i skrevet i dag...og iallefall ingen ukjent...men du har jo rett i at sikkerheten jo må på plass da :)

Spiral ja...det brukte jeg etter første sønnen min, men hadde konstante blødninger så den tok jeg ut etter et halvt år.

Nå har jeg begynt på p-plasteret så da får vi håpe at det blir bra.

Du får bite tenna sammen...er så deilig sånn etterpå når alt er i orden liksom...tvi, tvi :)

Det gikk greit det :-) Ikke var han så stiv som han ser ut til heller - faktisk var han kul. Der ser man, skinnet kan bedra.

"Nå kan dere bare kose dere i vei, så mye dere vil - når du har sluttet å blø" sa han :-)

Jeg velger spiral, har ikke hatt noe plunder, eller større blødninger av det før, så jeg valgte den gamle gode uten hormoner.

Har prøvd p-ringen, men det syntes jeg ingenting om. Selv med så lite hormoner reagerte jeg med dårlig humør, samt at jeg syntes det var heselig og bare pes.

P-plasteret er sikkert ypperlig for de som ikke er vare for kunstige tilføringer, men det er altså jeg, så det gidder jeg ikke prøve engang.

Puh, godt å være ferdig :-)

Skrevet

Det gikk greit det :-) Ikke var han så stiv som han ser ut til heller - faktisk var han kul. Der ser man, skinnet kan bedra.

"Nå kan dere bare kose dere i vei, så mye dere vil - når du har sluttet å blø" sa han :-)

Jeg velger spiral, har ikke hatt noe plunder, eller større blødninger av det før, så jeg valgte den gamle gode uten hormoner.

Har prøvd p-ringen, men det syntes jeg ingenting om. Selv med så lite hormoner reagerte jeg med dårlig humør, samt at jeg syntes det var heselig og bare pes.

P-plasteret er sikkert ypperlig for de som ikke er vare for kunstige tilføringer, men det er altså jeg, så det gidder jeg ikke prøve engang.

Puh, godt å være ferdig :-)

Flink jente :) Godt det gikk bra...

Så får vi håpe du blør ferdig fort da.

Eneste med plasteret er vel kanskje at man må planlegge litt hvor man setter det slik at man ikke får hvite firkanter over alt etter solen :)

Han tenkt å bruke stumpen ved neste plaster så kan heller gubben spille sjakk på den etter hvert *ler*

Jeg pleier ikke å få særlig bivirkninger av ting og tang så det var et greit alternativ å prøve, gjenstår bare å se hvordan blødningene arter seg etter som tiden går.

Og så er det lett å slutte med/bytte ut om det ikke fungerer tilfredsstillende da.

Det gir jo like lite hormoner som minipillen også og etter en utdanning som min så har jeg liksom blitt litt skeptisk på å tukle for mye med kroppen :)

Gleder meg som en unge selv...for nå kan vi leke oss safe også ved neste krumspring...det er gøtt det å ikke måtte bekymre seg...

Dere får ha en god playtime da...og kos deg i dag...det fortjener du som har vært så flink.

;)

Gjest ikke signatur
Skrevet

Det er jo synd da, men det er vel kanskje der som med annet, at man liker og ikke liker.

Synes nå mine partnere har vært veldig på det iallefall.

Vi har veldig ofte munnsex...og han synes jeg smaker topp - liker å ha smaken av meg i skjegget en stund etterpå ;)

Og så nyter han veldig å gjøre meg godt, plus at han synes jeg er så flink til å komme.

Synes du skal ta en prat med partneren din jeg, det tror jeg vi er for dårlige på generellt. Fortell på en rolig og kanksje humoristisk måte hva du ønsker og kunne tenke deg...hvem vet, kankje du blir overrasket ?

Prøv å "rydde opp i det"...å ha et "dårlig" sexliv kan virkelig slite på.

Lykke til.

Ja, det sliter når jeg ikke er fornøyd... Vi har snakket om det, og han vet godt hva jeg ønsker. Men.. Hva skal jeg gjøre når jeg vil ha sex hver dag og han visst synes det er ok med en gang i måneden? Vi er gift og har små barn. Jeg er så lei av å alltid måtte ta initiativ, og bli avvist. Har prøvd å ikke ta initiativ også, men det er ikke lett når det går flere uker mellom. Sukk.... takk for svar:)

Skrevet

Ja, det sliter når jeg ikke er fornøyd... Vi har snakket om det, og han vet godt hva jeg ønsker. Men.. Hva skal jeg gjøre når jeg vil ha sex hver dag og han visst synes det er ok med en gang i måneden? Vi er gift og har små barn. Jeg er så lei av å alltid måtte ta initiativ, og bli avvist. Har prøvd å ikke ta initiativ også, men det er ikke lett når det går flere uker mellom. Sukk.... takk for svar:)

Ja, det er ikke lett...og ikke er det en trøst heller at det er mange i samme båt.

Rart egentlig hvor ofte det viser seg at par har forskjellig lysst.

Men, når man er gift, eller ønsker å fortsette et forhold så bør man jo kunne vike litt begge to.

Han har det sikkert godt når dere først er i gang, slik at han burde kunne motivere seg til å gjøre det noe oftere...legge dere noe tidligere ol.

Og du kan på din side kanskje onanere slik at du får dekket noe av ditt behov.

Når det gjelder hvordan man har sex så synes jeg det må være en god ide å bruke ørene når man prater...ikke bare si jadda, jadda.

Ergo om din partner er slik bør du begynne å slå neven litt i bordet.

Det er da ting og tang innen sex ikke vi alle liker...men da har vi kanskje en grunn til det...som med munnsex, er det bedre nydusjet osv.

Ikke godt for en annen å vite hvor langt du kan strekke din partner, men hadde det vært meg så hadde jeg blitt kjempefrustrert over å ikke bli hørt.

Jeg hadde nok - desverre kanskje - begynt å lure på om forholdet var verdt det...

Det er to ting som kan ødelegge et forhold helt sikkert - er min erfaring - og det er uenighet om økonomi og et dårlig sexliv.

Slå neven i bordet, høyne røsten og si at nå vil du bli hørt. Ta styringa i senga og si klart fra hva du ønsker.

Hvis det funker og begge yter litt ekstra så kan det jo bedre seg...om ikke så vet jeg ikke helt hva du skal gjøre.

Du får virkelig ha lykke til.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Ja, det er ikke lett...og ikke er det en trøst heller at det er mange i samme båt.

Rart egentlig hvor ofte det viser seg at par har forskjellig lysst.

Men, når man er gift, eller ønsker å fortsette et forhold så bør man jo kunne vike litt begge to.

Han har det sikkert godt når dere først er i gang, slik at han burde kunne motivere seg til å gjøre det noe oftere...legge dere noe tidligere ol.

Og du kan på din side kanskje onanere slik at du får dekket noe av ditt behov.

Når det gjelder hvordan man har sex så synes jeg det må være en god ide å bruke ørene når man prater...ikke bare si jadda, jadda.

Ergo om din partner er slik bør du begynne å slå neven litt i bordet.

Det er da ting og tang innen sex ikke vi alle liker...men da har vi kanskje en grunn til det...som med munnsex, er det bedre nydusjet osv.

Ikke godt for en annen å vite hvor langt du kan strekke din partner, men hadde det vært meg så hadde jeg blitt kjempefrustrert over å ikke bli hørt.

Jeg hadde nok - desverre kanskje - begynt å lure på om forholdet var verdt det...

Det er to ting som kan ødelegge et forhold helt sikkert - er min erfaring - og det er uenighet om økonomi og et dårlig sexliv.

Slå neven i bordet, høyne røsten og si at nå vil du bli hørt. Ta styringa i senga og si klart fra hva du ønsker.

Hvis det funker og begge yter litt ekstra så kan det jo bedre seg...om ikke så vet jeg ikke helt hva du skal gjøre.

Du får virkelig ha lykke til.

Takk:) Da vi kom sammen tenkte jeg at han nok kom til å gjøre det en dag, men det ble bare aldri. Så prøvde han noen få ganger (lang tid mellom), og jeg sa det var godt+fikk orgasme. Jeg må jo noen ganger onanere, men selv om det er godt er det neste kun for å få dempe behovet (om du forstår hva jeg mener). Savner jo intimiteten med sex. Sex er ikke det viktigste i forholdet, men det går ikke slik det er nå (en gang i måneden kanskje). Skulle fått en rutine på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...