Gå til innhold

Flybillett

Anbefalte innlegg

Gjest Solist
Skrevet

Jeg har tilgang på en flybillett i sommer til hvor jeg nå måtte ønske. Og det er jo bra. Men jeg har ingen å reise med, og jeg har heller ikke spesielt lyst å dra alene.

Hva gjør man da?

Fortsetter under...

Skrevet

Setter inn annonse og spør om noen skal til samme sted på samme tid ?

Eller satser på å bli kjent med noen på veien eller plassen ?

Hvis man er åpen og blid er det utrolig hvor positive folk kan være.

Lykke til...og god tur da :)

Skrevet

Ta med meg til London!! *s*

..eller en god venn da... nei forresten: Barcelona! Shopping, små smug, sand strand, stort aquarium, god mat, drikker... Vært der en gang, vil gjerne tilbake. Likte Barcelona bedre enn Paris iaf.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Jeg elsker å reise alene!

Gjest Solist
Skrevet

"Hvis man er åpen og blid er det utrolig hvor positive folk kan være."

Det er nok ikke helt meg, er jeg redd. Jeg er ikke spesielt flink til å komme i kontakt på den måten.

"Lykke til...og god tur da :) "

Takk for det!

Annonse

Gjest Solist
Skrevet

Jeg elsker å reise alene!

Heldig du da. Jeg har også reist en del alene, og gjør det jeg kan for å hygge meg.

Men særlig det å gå ut og spise alene, finne på noe på kvelden, og dra på severdigheter kan fort bli litt slitsomt. Du blir liksom litt ekstra ensom i slike situasjoner.

Gjest Solist
Skrevet

Spør reis http://www.reis.no/ eller kjøp et reiseblad, der har de ofte annonser om reisefølge.

Kanskje det, kanskje? I verste fall er det sikkert mulig å få gitt bort billetten der.

Gjest Solist
Skrevet

Ta med meg til London!! *s*

..eller en god venn da... nei forresten: Barcelona! Shopping, små smug, sand strand, stort aquarium, god mat, drikker... Vært der en gang, vil gjerne tilbake. Likte Barcelona bedre enn Paris iaf.

Barcelona er flott, men det er en typisk kjæresteby, da. Tror aldri jeg har sett så mye klining på gata som der.

Jeg liker Paris også - masse å se og gjøre.

Shopping i London er faktisk et veldig realistisk alternativ. Føles litt mindre "turist"-aktig. Men fly til London har blitt kjempebillig nå, så når jeg kan dra litt hvor jeg vil, bør jeg kanskje få noe mer ut av det? (Og så har jeg bare en billett da :-)

Skrevet

"Hvis man er åpen og blid er det utrolig hvor positive folk kan være."

Det er nok ikke helt meg, er jeg redd. Jeg er ikke spesielt flink til å komme i kontakt på den måten.

"Lykke til...og god tur da :) "

Takk for det!

Da synes jeg du skal prøve å komme i kontakt med et reisefølge på forhånd...

Via aviser, møtesteder for slikt el.

Du kommer nok til å få en flott tur skal du se :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...