Gå til innhold

Er du overvektig ?

Anbefalte innlegg

Gjest bare et lite tips
Skrevet

Det er jeg :o), tidligere har jeg holdt meg til BB på H&M når jeg skal ha klær, men nå i sommer har jeg funnet meg SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mye fint på Lindex og KappAhl :o).

Faktisk funnet så mye klær at jeg har tenkt mer og mer at nå får jeg slutte å tenke slanking, jeg får godta meg selv som jeg er.

Hvor finner du klær?

Fortsetter under...

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg er ikke overvektig, men jeg vil bare si at jeg synes den holdningen er kjempeflott! Man kan kle seg til alle former og figurer og man ser best ut når man trives - uannsett fasong.

Gjest uten signatur
Skrevet

De samme stedene som deg, pluss et dansk merke som heter UNO. Det er et slikt one-size-merke. Noen plagg finnes i 2 str. Noe av det er for lite til meg, men mange modeller er brukende. Moderne og lettstelte. Mye farger.

Ellers så hender det jo en finner noe i andre butikker også. Men det er et pes.

Gjest bare et lite tips
Skrevet

Gerds stormote

Syns det er så dyrt i "spesialbutikker" jeg

Gjest Litt over 30, men fortsatt ung i stilen
Skrevet

Gerds stormote

Gerds stormote har mest kjerringklær og priser som passer rike, gamle damer. Jeg hander ikke der.

Annonse

Gjest bare et lite tips
Skrevet

Gerds stormote har mest kjerringklær og priser som passer rike, gamle damer. Jeg hander ikke der.

Akkurat, ja da er jeg iallefall IKKE intr. i de klæra.

Vi gidder jo ikke kle oss gamle :o).

(psst sier ei som såvidt fylt 40, men fortsatt føler seg ung :o) )

Skrevet

jeg er litt stor... Handler på dameavd på h&m, lindex og i england..

noen sier at vero moda også har "mer normale str. og utvalg"

Gjest malun
Skrevet

Simply 4 You - en kjempefin butikk i Akersgata. Der er det tøffe, stort sett kjerringfrie klær til en helt grei penge.

Ellers går det mye i H&M.

Synes KappAhl og Lindex lett blir for damete.

Skrevet

Simply 4 You - en kjempefin butikk i Akersgata. Der er det tøffe, stort sett kjerringfrie klær til en helt grei penge.

Jeg var på SparKjøp inne på Ski, -det var merkelig nok ikke bare "kjerringklær" der heller...

Skrevet

Jeg var på SparKjøp inne på Ski, -det var merkelig nok ikke bare "kjerringklær" der heller...

Sendte deg en sms, men for sikkerhetsskyld (dette er jo livsviktig:-) ) så prøver jeg her også.

Kan du sende den oppskriftsmailen til hjemmeadressa mi også.....jeg kommer meg ikke på jobb i dag siden den fordømte bilen aldri blir ferdig på verkstedet.

Mailen:

"Navnet mitt" (det samme som jobbmailen) @c2i.net

På forhånd takk:-)

skorpionfisken
Skrevet

Buksene til HM (dongeri stretch) er greie, ellers er klærne der i stor grad svarte (lite fargerike) og labjete.

Kappahl har flotte store klær, fargerike og greie i fasongen.

Kan finne et og annet plagg på Lindex også, men ikke så ofte. De er gode på undertøy.

Annonse

Skrevet

Sendte deg en sms, men for sikkerhetsskyld (dette er jo livsviktig:-) ) så prøver jeg her også.

Kan du sende den oppskriftsmailen til hjemmeadressa mi også.....jeg kommer meg ikke på jobb i dag siden den fordømte bilen aldri blir ferdig på verkstedet.

Mailen:

"Navnet mitt" (det samme som jobbmailen) @c2i.net

På forhånd takk:-)

Er i gang! :)

Gjest trur eg
Skrevet

Hvor store str. er det de har der da?

.... hmmmmm nå spurte du vanskelig :o), men det er nå langt over 50, .... er det 56/58 da tro

Gjest Wild-cat
Skrevet

Jeg handler på H&M

Lindex, og Kappahl.

Og på Gerds stor mote har de faktisk en del flotte klær, hvis man leter litt. De har endel helt råe jeans der.

Simply 4 you var jeg en tur innom i dag. Der hadde de mye fint, og mye av det samme som hos Gerd stor mote faktisk. Prisene var hakket billigere, men for meg er det et stykke å dra, og må streve med parkering osv, så det blir vel ikke min favoritt.

Liva på Økernsenteret har og mye fint, men ikke de kule jeansene jeg liker. Men mange fine topper og trøyer.

Undertøy handler jeg bestandig på www.ellos.no Er spesiellt glad i fem-pakninger med stringtruser i forskjellige farver. Pleier å kjøpe fem- syv pakker av de hver gang jeg handler. Trusene koster ca 14 kroner stykket, så de er rimelige. Når de er utvaskede kan de kastes med god samvittighet.

Så har vi www.cellbes.com. Jeg valgte å dra til den buikken, som ligger på E6 i Sverige ca to mil sør for Strømstad. Den ligger sammen med en spar-butikk ved en statoil stasjon. Man ser den når man kjører nedover. Jeg ville se på klærene, og ble positivt overassket. Mye fine klær til en billig penge. Jeg som er 32 år, fant mye i min smak.Dit drar jeg to ganger i året, og handler. Får masse for penga.

Dette var mine tips til oss frodige vakre kvinner.

Gjest malun
Skrevet

Hvor store str. er det de har der da?

54/56 pleier å være de største størrelsene.

Skrevet

Hei!

Kan du værsåsnill å si _hvor_ i akersgata denne butikken ligger? Hvilke butikker ligger ved siden av /rundt?

Har vært der og lett to ganger...¤flau¤ men finner den IKKE.

...For Akersgata er den gata som går rett bak Stortinget? Que?

Jeg VIL dit!

Mvh

Gjest malun
Skrevet

Hei!

Kan du værsåsnill å si _hvor_ i akersgata denne butikken ligger? Hvilke butikker ligger ved siden av /rundt?

Har vært der og lett to ganger...¤flau¤ men finner den IKKE.

...For Akersgata er den gata som går rett bak Stortinget? Que?

Jeg VIL dit!

Mvh

OK, skal prøve å gi en grei forklaring...eh..

Butikken ligger i Akersgata 34. Og ja, Akergata er den gata som går bak stortinget.

Hvis du står på Egertorvet (plassen der gågata på Karl Johan slutter) og ser mot slottet, tar du til høyre inn Akersgata ( i retning VG-huset og regjeringskvartalet). Du krysser Grensen og fortsetter opp Akersgata noen meter til.

Simply 4 You ligger omtrent tvers ovenfor Dagbladet-huset, altså på høyre side av gata. Det er en ganske lite butikk uten noen prangende skilt, så du bør følge godt med. ;o)

Her er adressen for øvrig merket av i et kart:

http://www.gulesider.no/gsi/map.do?mode=&spraak=1&size=1&st=s&street=Akersgata+&house=34&ps=Oslo&place=&municipality=&x=44&y=4

Lykke til - buikken har verdens hyggeligste betjening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...