Gjest sussilo Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Liulla design på Vinterbrosenteret ved Tusenfryd har masse fint, (men ikke billig) 0 Siter
Kvinna Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 OK, skal prøve å gi en grei forklaring...eh.. Butikken ligger i Akersgata 34. Og ja, Akergata er den gata som går bak stortinget. Hvis du står på Egertorvet (plassen der gågata på Karl Johan slutter) og ser mot slottet, tar du til høyre inn Akersgata ( i retning VG-huset og regjeringskvartalet). Du krysser Grensen og fortsetter opp Akersgata noen meter til. Simply 4 You ligger omtrent tvers ovenfor Dagbladet-huset, altså på høyre side av gata. Det er en ganske lite butikk uten noen prangende skilt, så du bør følge godt med. ;o) Her er adressen for øvrig merket av i et kart: http://www.gulesider.no/gsi/map.do?mode=&spraak=1&size=1&st=s&street=Akersgata+&house=34&ps=Oslo&place=&municipality=&x=44&y=4 Lykke til - buikken har verdens hyggeligste betjening. Tusen, tusen takk :-) Har nok ikke gått langt nok oppover på mine to forsøk! God helg! 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Jeg er overvektig. Kjøper klær på Bik Bok, Vero Moda, Neste stopp, H&M, B Young osv. Eneste er at jeg velger str L istedet for XS og S som jeg brukte da jeg var tynn. 157 cm høy og 75 kg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.