Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint at spagetti-dandyene er ute nå. De har jo driti seg loddrett ut. Totti's spytting(som han krever 40 mill i eratatning for!!), pluss en ultradefensiv fotball, gjør at jeg koser meg over at de er slått ut.

Gjest Daisy
Skrevet

Ja, det var egentlig litt kult. He, he.

Helt hårreisende å kreve flere millioner for noe sånt! Det var jo han som spyttet. Nå får han dessuten enda mer dårlig omtale. Latterlig.

Skrevet

Den italienske Lama, som Totti nå kalles, skal få vansker med å komme tilbake i sin tidligere posisjon som nasjonalikon.

Det er noe med disse italienerne. Ingen lager kulere biler, bedre vin, bedre kunst, bedre ost og hva kan vel måle seg med Toscana?

Men velstand takler de dårlig. Når fotballgutta tydeligvis bruker mer tid hos frisør og stylist enn på treningsfeltet, går det dårlig.

Det er greit nok at det gikk i dass for italienerne. De trengte en vekker for at de i fremtiden skal kunne bringe fotballfolket nye lykkestunder.

...

Svenskene skuffet. De ryker i kvarten. Zlatan og Henke er oppskrytt. Det spørs om de har fått italienersyken.

Måtte Gud passe godt på Rooney.

Gjest Big Mac
Skrevet

Det mest positive med kampen i går er at turistnæringen i Norge kommer til å få et skikkelig oppsving.

Etter det svensker & dansker viste på slutten, er det ingen fra disse landene som tør dra sørover i ferien.

Skrevet

Den italienske Lama, som Totti nå kalles, skal få vansker med å komme tilbake i sin tidligere posisjon som nasjonalikon.

Det er noe med disse italienerne. Ingen lager kulere biler, bedre vin, bedre kunst, bedre ost og hva kan vel måle seg med Toscana?

Men velstand takler de dårlig. Når fotballgutta tydeligvis bruker mer tid hos frisør og stylist enn på treningsfeltet, går det dårlig.

Det er greit nok at det gikk i dass for italienerne. De trengte en vekker for at de i fremtiden skal kunne bringe fotballfolket nye lykkestunder.

...

Svenskene skuffet. De ryker i kvarten. Zlatan og Henke er oppskrytt. Det spørs om de har fått italienersyken.

Måtte Gud passe godt på Rooney.

LOL!! Har ikke hørt uttrykket den italienske lama før, men det var jo bare artig!!!

Gjest Mr Papp
Skrevet

Ja, det var egentlig litt kult. He, he.

Helt hårreisende å kreve flere millioner for noe sånt! Det var jo han som spyttet. Nå får han dessuten enda mer dårlig omtale. Latterlig.

Hvorfor svarer du? Du er kvinne.

Gjest Daisy
Skrevet

Fordi jeg leser avisen, ser på fotball og vet mer om verden i 2004 enn deg (tydeligvis).

Og hvorfor jeg bryr meg og svarer på det du skrev nå? Fordi jeg er kvinne.

Skrevet

Jeg beklager! det skal aldri mer gjenta seg!

*morsan legger bort sportssidene i avisen og har på seg forleet for å gå på kjøkkenet og lage kjøttrull*

Gjest Mr Papp
Skrevet

Fordi jeg leser avisen, ser på fotball og vet mer om verden i 2004 enn deg (tydeligvis).

Og hvorfor jeg bryr meg og svarer på det du skrev nå? Fordi jeg er kvinne.

Bra og morsomt skrevet. :)

Skrevet

Italia fikk som fortjent!

Og Totti, makan til oppførsel. Først gir han ut en vitsebok om seg selv, og nå krever han 41,7 mill pga negativ omtale i avisene pga noe han selv gjorde! Klart han får konsekvenser når han spytter på en annen spiller.

Primadonnanykter kaller jeg det

Skrevet

Italia fikk som fortjent!

Og Totti, makan til oppførsel. Først gir han ut en vitsebok om seg selv, og nå krever han 41,7 mill pga negativ omtale i avisene pga noe han selv gjorde! Klart han får konsekvenser når han spytter på en annen spiller.

Primadonnanykter kaller jeg det

primadonnaNYKTER! *humre humre*

Det ble vel ikke noe sjampis på Italia i går, nei! ;-)

Skrevet

primadonnaNYKTER! *humre humre*

Det ble vel ikke noe sjampis på Italia i går, nei! ;-)

*lol*

sånn kan det gå gitt :-p

ShitDiddelyDo
Skrevet

Italiernere er generelt jævla usympatiske mennesker når det gjelder sport. Uansett idrett syter de, jusker, de mener at alt er lov så lenge man ikke blir tatt, og spesielt i fotball registrerer vi hvor jævla stygge de ofte er på banen.

Sist jeg gleder meg like mye over et fotballresultat som det jeg gjorde i går, var når Rekdal scoret på straffe mot Brasil i 98.

Go Sverige og Danmark!

Skrevet

Italiernere er generelt jævla usympatiske mennesker når det gjelder sport. Uansett idrett syter de, jusker, de mener at alt er lov så lenge man ikke blir tatt, og spesielt i fotball registrerer vi hvor jævla stygge de ofte er på banen.

Sist jeg gleder meg like mye over et fotballresultat som det jeg gjorde i går, var når Rekdal scoret på straffe mot Brasil i 98.

Go Sverige og Danmark!

ja, de er ikke så greie,! vet du at de også er kjent, for å samle på dametruser, som de bommer fra alle de norske horene som reiser til italia og som de har seg med!? huff!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...