shandy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Grille, feste, brenne bål, eller rett og slett ingenting? Bare lurer :-) Ha en fin dag. 0 Siter
Rubia Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Skal bare ordne i huset i dag jeg da... Vina og kosen får vente til helga, jeg skal jobbe i morgen og må opp halv syv Du får ha en kjempefin dag selv, shandy. 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Skal bare ordne i huset i dag jeg da... Vina og kosen får vente til helga, jeg skal jobbe i morgen og må opp halv syv Du får ha en kjempefin dag selv, shandy. Takker så mye :-) Sambo skal jobbe til langt på kvelden, så jeg skal ikke noe spesiellt. Guttungen og dama skal grille - hvis været holder, og så kommer det noen venner av dem. Sitter vel litt sammen med dem muligens. Jenta mi skal være med faren sin på båttur. 0 Siter
serendipity Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Vi griller nok på verandaen om været holder seg fint. Ellers så forbigås vel St. Hans i stillhet (i år igjen) ;-) Ha en trivelig dag ! 0 Siter
nolte Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Rett og slett ingenting. Bortsett fra å se EM-fotball. 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Vi griller nok på verandaen om været holder seg fint. Ellers så forbigås vel St. Hans i stillhet (i år igjen) ;-) Ha en trivelig dag ! Takker :-) 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Rett og slett ingenting. Bortsett fra å se EM-fotball. Hvilke kamper går i dag, og når? Da blir vel sambo å komme rett fra jobben og sette seg foran kassa. Jaja, fotball-EM hadde jeg faktisk glemt. Æsj. 0 Siter
Gjest serenio Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Min sønn kaster opp, og jeg er småkvalm selv, så jeg regner med at vi skal spy omkapp. ( 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Vi griller nok på verandaen om været holder seg fint. Ellers så forbigås vel St. Hans i stillhet (i år igjen) ;-) Ha en trivelig dag ! Ha en fin dag du også selvsagt. Jeg skrev jo det i hovedinnlegget også, men litt personlig er det jo lov å være:-) 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Min sønn kaster opp, og jeg er småkvalm selv, så jeg regner med at vi skal spy omkapp. ( Uff da, god bedring til dere. 0 Siter
Gjest serenio Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Uff da, god bedring til dere. Takk! 0 Siter
vin Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Skal ta med ungene på bowling om en time , så handle og opp på en fritidsgård klokka 17:00 for å begynne feiringen og grillingen med alle ungene! Kanonvær er det også ;o) 0 Siter
serendipity Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Min sønn kaster opp, og jeg er småkvalm selv, så jeg regner med at vi skal spy omkapp. ( Uhæææ.. Stakkars. God bedring.. 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Skal ta med ungene på bowling om en time , så handle og opp på en fritidsgård klokka 17:00 for å begynne feiringen og grillingen med alle ungene! Kanonvær er det også ;o) Jøss, bowle så tidlig Dagen er ferdig planlagt ser jeg. Kos dere. Nå har jammen sola kommet her også, men det blåser skrekkelig. 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 pule Ja det er jo et deilig tidsfordriv :-) 0 Siter
vin Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jøss, bowle så tidlig Dagen er ferdig planlagt ser jeg. Kos dere. Nå har jammen sola kommet her også, men det blåser skrekkelig. Opp og hopp her vettu ;o) Guttungen hadde over nattingsbesøk og de kjeder vettet av seg nå ; derfor..... Også skal jeg ned å se på hvordan husbygginga går. Gleder meg sånn til de er ferdige! Ha en fin dag shandy! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 For første gang skal jeg faktisk ikke feire St.Hans! Pleier å grille og båle på stranda, spise god mat og ta et bad. I dag skal jeg jobbe og ta toget. Litt vemodig ( Men fjoråret var ingen suksess - i Bergen med pøsregn. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 pule Det skal hvertfall ikke jeg. I såfall blir jeg meget overrasket over meg selv. 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Opp og hopp her vettu ;o) Guttungen hadde over nattingsbesøk og de kjeder vettet av seg nå ; derfor..... Også skal jeg ned å se på hvordan husbygginga går. Gleder meg sånn til de er ferdige! Ha en fin dag shandy! Takk det samme til deg og dine også :-) Sikkert råspennende å bygge nytt hus - har dere fått solgt leiligheten? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.