Gå til innhold

Hva skal dolfolket gjøre i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest norpå
Skrevet

Ca. kl. 1300 kler vi på oss samekofte og gjør oss klar til å møte kongen og dronningen.

I kveld blir det bål, grilling av pølser og sikkert noen nye myggstikk. :-)

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• shandy

25

• cecily

8

• Dorthe

3

• vin

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takk det samme til deg og dine også :-)

Sikkert råspennende å bygge nytt hus - har dere fått solgt leiligheten?

Eh..nei , har hatt to visninger *stress* og det er EN person som har dukket opp ; ei dame på 85 år ;o)

Men,men før eller senere...

Skrevet

For første gang skal jeg faktisk ikke feire St.Hans! Pleier å grille og båle på stranda, spise god mat og ta et bad. I dag skal jeg jobbe og ta toget. Litt vemodig :o(

Men fjoråret var ingen suksess - i Bergen med pøsregn.

Tror ikke det er så mange andre heller som skal feste f.eks. Arbeidsdag for de fleste i morgen - før var det jo alltid fridag, men ikke nå lenger.

Men du, hvem reiser til Bergen St.Hans ;)

Skrevet

Ca. kl. 1300 kler vi på oss samekofte og gjør oss klar til å møte kongen og dronningen.

I kveld blir det bål, grilling av pølser og sikkert noen nye myggstikk. :-)

"kongen og dronningen"?

Mygg ja. Det er merkelige greier, myggen vil ikke ha meg. Jeg har sikkert surt blod. Andre rundt meg kan få ørten myggstikk, mens jeg ikke merker/plages i det hele tatt :-)

Skrevet

Det skal hvertfall ikke jeg. I såfall blir jeg meget overrasket over meg selv.

Å, man kan da aldri vite.

c",)

Annonse

Skrevet

"kongen og dronningen"?

Mygg ja. Det er merkelige greier, myggen vil ikke ha meg. Jeg har sikkert surt blod. Andre rundt meg kan få ørten myggstikk, mens jeg ikke merker/plages i det hele tatt :-)

...og så blanda jeg meg inn....

Harald og Sonja skal åpne nye Indre Finnmark tingrett i Tana i dag. Derfor pynter de seg ekstra i Deanu/Tana i dag.

Rimelig heldig med været også gitt.... men det betyr samtidig mye mygg her...usj...

Gjest Daisy
Skrevet

Tror ikke det er så mange andre heller som skal feste f.eks. Arbeidsdag for de fleste i morgen - før var det jo alltid fridag, men ikke nå lenger.

Ja, si det. Jeg bodde der, og da ble det sånn :o)

Gjest Daisy
Skrevet

Å, man kan da aldri vite.

c",)

Nei, tross alt skal jeg ta natt-toget. Kanskje det blir en kjappis på do :P

Skrevet

Skal på jobb fra 1400 til 2200. Mann og barn drar i fjæra og griller. Kanskje jeg tar meg et glass vin til natta siden det er sankthans... har fri i morgen :-)

I det minste har vi sol i dag!

Skrevet

Ingenting - vi reiser til Sveariket i morgen kveld i stedet og blir med på deres Midtsommarfeiring på fredag - tar en aldri så liten feriedag da. :) Eneste minner jeg har av St.Hans er for mye øl....for mange år siden, har ikke noe tradisjon på å feire den dagen jeg.

Skrevet

Nei, tross alt skal jeg ta natt-toget. Kanskje det blir en kjappis på do :P

Jeg er fullstendig overbevist at dette kan utvikle seg til en erotisk opplevelse á la erotiske noveller i ViMenn.

Ha en fornøyelig tur!

Annonse

Skrevet

Hei du! Noe galt med Bergen???

Er ikke så verst vær akkurat nå. Så det så.

Skrevet

Ja, si det. Jeg bodde der, og da ble det sånn :o)

Bergen var et godt valg. Men ha med paraply, været har vært temmelig ustabilt i det siste.

Gjest malun
Skrevet

Jeg festet i går, og skal således tilbringe dagen og kvelden i ro og bakrus.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skal jobbe litt først. Deretter skal vi grille litt i Kuba parken, om været snur..:)

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg er fullstendig overbevist at dette kan utvikle seg til en erotisk opplevelse á la erotiske noveller i ViMenn.

Ha en fornøyelig tur!

Takk skal du ha :o)

Gjest Daisy
Skrevet

Bergen var et godt valg. Men ha med paraply, været har vært temmelig ustabilt i det siste.

Ikke denne St.Hans jeg skal dit, var der i fjor :o)

Var på Laksevåg med en venninne og niesen min. Skuffende - de fikk jo ikke fyr på bålet.

Skrevet

Ikke denne St.Hans jeg skal dit, var der i fjor :o)

Var på Laksevåg med en venninne og niesen min. Skuffende - de fikk jo ikke fyr på bålet.

Åja, slik å forstå.

Nei, disse bergenserne..... skryte kan de, men kan de noe mer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...