Gjest norpå Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Ca. kl. 1300 kler vi på oss samekofte og gjør oss klar til å møte kongen og dronningen. I kveld blir det bål, grilling av pølser og sikkert noen nye myggstikk. :-) 0 Siter
vin Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Takk det samme til deg og dine også :-) Sikkert råspennende å bygge nytt hus - har dere fått solgt leiligheten? Eh..nei , har hatt to visninger *stress* og det er EN person som har dukket opp ; ei dame på 85 år ;o) Men,men før eller senere... 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 For første gang skal jeg faktisk ikke feire St.Hans! Pleier å grille og båle på stranda, spise god mat og ta et bad. I dag skal jeg jobbe og ta toget. Litt vemodig ( Men fjoråret var ingen suksess - i Bergen med pøsregn. Tror ikke det er så mange andre heller som skal feste f.eks. Arbeidsdag for de fleste i morgen - før var det jo alltid fridag, men ikke nå lenger. Men du, hvem reiser til Bergen St.Hans 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Ca. kl. 1300 kler vi på oss samekofte og gjør oss klar til å møte kongen og dronningen. I kveld blir det bål, grilling av pølser og sikkert noen nye myggstikk. :-) "kongen og dronningen"? Mygg ja. Det er merkelige greier, myggen vil ikke ha meg. Jeg har sikkert surt blod. Andre rundt meg kan få ørten myggstikk, mens jeg ikke merker/plages i det hele tatt :-) 0 Siter
cecily Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Det skal hvertfall ikke jeg. I såfall blir jeg meget overrasket over meg selv. Å, man kan da aldri vite. c",) 0 Siter
April Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 "kongen og dronningen"? Mygg ja. Det er merkelige greier, myggen vil ikke ha meg. Jeg har sikkert surt blod. Andre rundt meg kan få ørten myggstikk, mens jeg ikke merker/plages i det hele tatt :-) ...og så blanda jeg meg inn.... Harald og Sonja skal åpne nye Indre Finnmark tingrett i Tana i dag. Derfor pynter de seg ekstra i Deanu/Tana i dag. Rimelig heldig med været også gitt.... men det betyr samtidig mye mygg her...usj... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Tror ikke det er så mange andre heller som skal feste f.eks. Arbeidsdag for de fleste i morgen - før var det jo alltid fridag, men ikke nå lenger. Men du, hvem reiser til Bergen St.Hans Ja, si det. Jeg bodde der, og da ble det sånn ) 0 Siter
citoyen Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 På konsert! http://www.fencemusic.com/tour.htm 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Å, man kan da aldri vite. c",) Nei, tross alt skal jeg ta natt-toget. Kanskje det blir en kjappis på do 0 Siter
monsina Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Skal på jobb fra 1400 til 2200. Mann og barn drar i fjæra og griller. Kanskje jeg tar meg et glass vin til natta siden det er sankthans... har fri i morgen :-) I det minste har vi sol i dag! 0 Siter
flisa Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Ingenting - vi reiser til Sveariket i morgen kveld i stedet og blir med på deres Midtsommarfeiring på fredag - tar en aldri så liten feriedag da. Eneste minner jeg har av St.Hans er for mye øl....for mange år siden, har ikke noe tradisjon på å feire den dagen jeg. 0 Siter
cecily Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Nei, tross alt skal jeg ta natt-toget. Kanskje det blir en kjappis på do Jeg er fullstendig overbevist at dette kan utvikle seg til en erotisk opplevelse á la erotiske noveller i ViMenn. Ha en fornøyelig tur! 0 Siter
cecily Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Tror ikke det er så mange andre heller som skal feste f.eks. Arbeidsdag for de fleste i morgen - før var det jo alltid fridag, men ikke nå lenger. Men du, hvem reiser til Bergen St.Hans Hei du! Noe galt med Bergen??? Er ikke så verst vær akkurat nå. Så det så. 0 Siter
cecily Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Ja, si det. Jeg bodde der, og da ble det sånn ) Bergen var et godt valg. Men ha med paraply, været har vært temmelig ustabilt i det siste. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg festet i går, og skal således tilbringe dagen og kvelden i ro og bakrus. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg skal jobbe litt først. Deretter skal vi grille litt i Kuba parken, om været snur.. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg er fullstendig overbevist at dette kan utvikle seg til en erotisk opplevelse á la erotiske noveller i ViMenn. Ha en fornøyelig tur! Takk skal du ha ) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Bergen var et godt valg. Men ha med paraply, været har vært temmelig ustabilt i det siste. Ikke denne St.Hans jeg skal dit, var der i fjor ) Var på Laksevåg med en venninne og niesen min. Skuffende - de fikk jo ikke fyr på bålet. 0 Siter
cecily Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Ikke denne St.Hans jeg skal dit, var der i fjor ) Var på Laksevåg med en venninne og niesen min. Skuffende - de fikk jo ikke fyr på bålet. Åja, slik å forstå. Nei, disse bergenserne..... skryte kan de, men kan de noe mer? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.