Gjest Daisy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Åja, slik å forstå. Nei, disse bergenserne..... skryte kan de, men kan de noe mer? Du er ikke derfra du heller? *s* 0 Siter
cecily Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Du er ikke derfra du heller? *s* Nei, slettes ikke! Stavangerjente jeg. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Nei, slettes ikke! Stavangerjente jeg. Å ) Fin dialekt, du. 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 ...og så blanda jeg meg inn.... Harald og Sonja skal åpne nye Indre Finnmark tingrett i Tana i dag. Derfor pynter de seg ekstra i Deanu/Tana i dag. Rimelig heldig med været også gitt.... men det betyr samtidig mye mygg her...usj... Javel, bedre de er heldige med været enn at de får kongelig besøk, men det er sikkert noen som syntes det er stas også Personlig hadde jeg tredd på meg en strisekk og gitt dem et julenek med frelsesarmelapper på. 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Jeg skal jobbe litt først. Deretter skal vi grille litt i Kuba parken, om været snur.. Ser bra ut nå vel - tror jammen det holder seg også. Er vel ikke så stor forskjell herfra og til Oslo. 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Jeg festet i går, og skal således tilbringe dagen og kvelden i ro og bakrus. Var det gøy i går, er det sikkert verdt det, men fy så guffent det kan være :-) 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Ingenting - vi reiser til Sveariket i morgen kveld i stedet og blir med på deres Midtsommarfeiring på fredag - tar en aldri så liten feriedag da. Eneste minner jeg har av St.Hans er for mye øl....for mange år siden, har ikke noe tradisjon på å feire den dagen jeg. Har ikke så mye festetradisjon vi heller, men har pleid å finne et sted med bål for ungenes del, eller det vil si jenta mi. I fjor var vi på fjellet, men det passer ikke i år i og med at sambo jobber, så hun er med sin far ut med båten. Guttungen skal ha dama si her, samt noen venner. Han har vasket kjøkkenet, doen og nå holder han på med stua. Streng beskjed av mamma. "Det er du som skal ha gjester" Flink gutt :-) Du får ha det koselig i sverige med dine da flisa. 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Skal på jobb fra 1400 til 2200. Mann og barn drar i fjæra og griller. Kanskje jeg tar meg et glass vin til natta siden det er sankthans... har fri i morgen :-) I det minste har vi sol i dag! Samme jobbetid som sambo, men han har ikke fri i morgen. Ta deg et glass vin du, eller ei flaske om du vil Når du har fri i morgen, kan du kose deg med god samvittighet. Har satt noen pils til kjøling til sambo når han kommer fra jobben. Så kan han slappe av med dem, og litt fotball. Begynner sent i morgen også så det går greit 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 På konsert! http://www.fencemusic.com/tour.htm Dem har jeg ikke hørt om engang, men du får kose deg 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Jobbe. Uff, og uff, aner jeg en litt sur undertone sjønner det godt hvis så er. 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Hei du! Noe galt med Bergen??? Er ikke så verst vær akkurat nå. Så det så. :-) 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Bergen var et godt valg. Men ha med paraply, været har vært temmelig ustabilt i det siste. http://www.hundeschlittenreisen.de/Bilder/Lavo-innen.jpg Bergensk feiring 0 Siter
flisa Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Har ikke så mye festetradisjon vi heller, men har pleid å finne et sted med bål for ungenes del, eller det vil si jenta mi. I fjor var vi på fjellet, men det passer ikke i år i og med at sambo jobber, så hun er med sin far ut med båten. Guttungen skal ha dama si her, samt noen venner. Han har vasket kjøkkenet, doen og nå holder han på med stua. Streng beskjed av mamma. "Det er du som skal ha gjester" Flink gutt :-) Du får ha det koselig i sverige med dine da flisa. Takk - i lige så! 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg skal ha farvell party med familien idag!! Jippi! Jeg reiser hjem om 2 uker:-) 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Jeg skal ha farvell party med familien idag!! Jippi! Jeg reiser hjem om 2 uker:-) Finnes ikke noe bedre enn å komme hjem til gamle gode norge :-) Hva er det du har gjort der borte - USA du er i, ikke sant? Aupair, eller skole? Ikke at jeg har noe med det altså, bare et spørsmål, og du behøver jo ikke svare 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Finnes ikke noe bedre enn å komme hjem til gamle gode norge :-) Hva er det du har gjort der borte - USA du er i, ikke sant? Aupair, eller skole? Ikke at jeg har noe med det altså, bare et spørsmål, og du behøver jo ikke svare Jobber som au pair i USA ja! Har hatt ett kjempebra aar, men gleder meg til aa komme hjem til far og mor:0) 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Familien samles på hytta til grilling, kaffe og kake, og godt drikke. Og så ser vi på bålet selvfølgelig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Her skal jeg være hjemme. Det er kaldt ute, selv om sola skinner akkurat nå. 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Familien samles på hytta til grilling, kaffe og kake, og godt drikke. Og så ser vi på bålet selvfølgelig. Høres koselig ut 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.