Gå til innhold

Hva skal dolfolket gjøre i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal jeg være hjemme. Det er kaldt ute, selv om sola skinner akkurat nå.

Det går an, når ikke minste ungen er hjemme (er din?), men hadde jenta mi vært hjemme så måtte jeg funnet på et eller annet :)

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• shandy

25

• cecily

8

• Dorthe

3

• vin

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det går an, når ikke minste ungen er hjemme (er din?), men hadde jenta mi vært hjemme så måtte jeg funnet på et eller annet :)

minstemann er fremdeles borte og dattera mi forsvant på fest.

Dessuten vet jeg ikke om noe spesielt i Oslo i dag. Egentlig synes jeg de kunne laget bål i parkene og hatt trekkspillmusikk. Det hadde vært skikkelig st.hansstemning.

Gjest malun
Skrevet

Var det gøy i går, er det sikkert verdt det, men fy så guffent det kan være :-)

Ja, en real bakrus er ikke noen frøkensport.

Men det var veldig gøy i går, og jeg fikk meg noen timers god søvn, så det var absolutt verdt det.

Skrevet

minstemann er fremdeles borte og dattera mi forsvant på fest.

Dessuten vet jeg ikke om noe spesielt i Oslo i dag. Egentlig synes jeg de kunne laget bål i parkene og hatt trekkspillmusikk. Det hadde vært skikkelig st.hansstemning.

Onsdag blir jo en litt feil dag også, så det er vel derfor folk ikke lager så mye ut av det - annet enn å grille hjemme i hagen.

Hadde det falt på en lørdag, så er det vel mulig det hadde blitt litt mer fart her og der, men jeg har inntrykk av at det hele har dabbet av med årene.

Heromkring er det jo bålbrenning og diverse nede på stranda bla. Men altså, jeg har ingen interesse av å reise ned dit alene. Da sitter jeg heller på dol, eller ser på TV.

Guttungen har jo dama si og venner på besøk også, så de bruker verandaen og stuen senere tenker jeg. Ellers får de gå opp, for han ene skravler så fælt at det er klin umulig å følge med på noe :-) Han er koselig som bare det altså, var ikke vondt ment :)

Skrevet

Onsdag blir jo en litt feil dag også, så det er vel derfor folk ikke lager så mye ut av det - annet enn å grille hjemme i hagen.

Hadde det falt på en lørdag, så er det vel mulig det hadde blitt litt mer fart her og der, men jeg har inntrykk av at det hele har dabbet av med årene.

Heromkring er det jo bålbrenning og diverse nede på stranda bla. Men altså, jeg har ingen interesse av å reise ned dit alene. Da sitter jeg heller på dol, eller ser på TV.

Guttungen har jo dama si og venner på besøk også, så de bruker verandaen og stuen senere tenker jeg. Ellers får de gå opp, for han ene skravler så fælt at det er klin umulig å følge med på noe :-) Han er koselig som bare det altså, var ikke vondt ment :)

Jeg har ikke feiret st.hans siden jeg var i tenårene tror jeg. Det er aldri riktig dag og aldri riktig vær :o)

Det er deilig å være hjemme alene også *slenger opp sjokoladen og colaen på bordet*

Gjest thetraveller
Skrevet

Jeg har jobbet, og skulle egentlig rett ut og grille sammen barna da jeg kom hjem. Men, jeg slukna på sofaen, og det var bare såvidt jeg orket å stå opp to timer senere. Vi rakk å grille litt likevel på fotballbanen, der "hele" byggefeltet hadde samlet seg. Det var veldig trivelig da, og barna spilte fotball og fikk gratis brus fra velforeningen.

Nå vasker jeg unna klær så det holder, og skal komme meg i seng etter neste maskin. Skal opp og på jobb igjen til klokka sju i morgen tidlig...

Skrevet

Jeg har jobbet, og skulle egentlig rett ut og grille sammen barna da jeg kom hjem. Men, jeg slukna på sofaen, og det var bare såvidt jeg orket å stå opp to timer senere. Vi rakk å grille litt likevel på fotballbanen, der "hele" byggefeltet hadde samlet seg. Det var veldig trivelig da, og barna spilte fotball og fikk gratis brus fra velforeningen.

Nå vasker jeg unna klær så det holder, og skal komme meg i seng etter neste maskin. Skal opp og på jobb igjen til klokka sju i morgen tidlig...

"Vi rakk å grille litt likevel på fotballbanen, der "hele" byggefeltet hadde samlet seg. Det var veldig trivelig da, og barna spilte fotball og fikk gratis brus fra velforeningen."

Det hørtes trivelig ut, nesten sånn gammeldags feiring hvor kjente samlet seg og gjorde kos ut av det hele :-)

Gjest thetraveller
Skrevet

"Vi rakk å grille litt likevel på fotballbanen, der "hele" byggefeltet hadde samlet seg. Det var veldig trivelig da, og barna spilte fotball og fikk gratis brus fra velforeningen."

Det hørtes trivelig ut, nesten sånn gammeldags feiring hvor kjente samlet seg og gjorde kos ut av det hele :-)

Det var det! Manglet bare trekkspillmusikk. I fjor hadde en av beboerne i byggefeltet tatt med gitar, mikrofon og høyttaler, og sang og underholdte. Han er utrolig dyktig (jobber innen kultur), og skapte stor stemning. Dessverre var han bortreist i år, og kunne ikke delta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...