Gå til innhold

Utvendige persienner

Gjest glemt målene på vinduene hjemme

Anbefalte innlegg

Gjest glemt målene på vinduene hjemme
Skrevet

Vi skal ha utvendige persienner hjemme, og så har jeg glemt papirene hjemme ...... med målene .....tenkte jeg skulle ringe litt å forhøre meg om priser nå (ja det er stille på jobb).

Kanskje du kan hjelpe meg ..... kanskje du ha "likt" hus .....

BlockWatne 1977 "mod", to vinduer helt ved siden av hverandre ..... hvor brede er de to vinduene tilsammen ... ?

Vi vil ha èn persienne over begge vinduene isteden for en til hvert.

Fortsetter under...

Gjest vindusspesialisten
Skrevet

Hvorfor skal du ha utv persienner? Noe hærk, som i tillegg ødelegger utseendet på huset.

Bedre å bytte til moderne soldempende glass med nøytralt utseende, kombinert med innv persienne.

Gjest glemt målene ...
Skrevet

Hvorfor skal du ha utv persienner? Noe hærk, som i tillegg ødelegger utseendet på huset.

Bedre å bytte til moderne soldempende glass med nøytralt utseende, kombinert med innv persienne.

:o) nei SÅ mye penger har vi ikke :o)

Syns ikke fasaden blir stygg med utvendige persienner jeg, egentlig tvert imot.

Gjest vindusspesialisten
Skrevet

:o) nei SÅ mye penger har vi ikke :o)

Syns ikke fasaden blir stygg med utvendige persienner jeg, egentlig tvert imot.

Et solglass er billigere enn en utv persienne.

Skrevet

Soldempende glass stenger ikke sola helt ute det da.

Og når du attpåtil har innv. persienner slipper sola inn, og klarer å varme opp inne selv om du har de stengt.

Med utv. persienner slipper ikke EN dritt av sol inn.. Har det selv jeg...

Gjest den glemsomme
Skrevet

Et solglass er billigere enn en utv persienne.

har fått en pris på 1900,- inkl montering, da dekker det to vinduer tett ved siden av hverandre ..... 2,60 m bred persienne

hvilken pris er det på de vinduene du viser til da !!!! for du må jo ta med deg at dette skal være to vinduer inkl. snekkerarbeidet som må til for å skifte de to .... jeg skal GARANTERE deg at du kommer LANGT over prisen jeg har fått på persienna :o)

Annonse

Gjest vindusspesialisten
Skrevet

har fått en pris på 1900,- inkl montering, da dekker det to vinduer tett ved siden av hverandre ..... 2,60 m bred persienne

hvilken pris er det på de vinduene du viser til da !!!! for du må jo ta med deg at dette skal være to vinduer inkl. snekkerarbeidet som må til for å skifte de to .... jeg skal GARANTERE deg at du kommer LANGT over prisen jeg har fått på persienna :o)

Jeg snakker om å skifte GLASSET, ikke hele vinduet. Å bytte ei rute tar 10 minutter.

Gjest vindusspesialisten
Skrevet

Soldempende glass stenger ikke sola helt ute det da.

Og når du attpåtil har innv. persienner slipper sola inn, og klarer å varme opp inne selv om du har de stengt.

Med utv. persienner slipper ikke EN dritt av sol inn.. Har det selv jeg...

Du har nok for lite kunnskaper om moderne soldempende glass. De er i klasse med utv persienne, når det gjelder solvarmetransmisjon. I tillegg kan man se ut. Det kan man ikke med en persienne.

Gjest den glemsomme
Skrevet

Jeg snakker om å skifte GLASSET, ikke hele vinduet. Å bytte ei rute tar 10 minutter.

Jammen få prisen da .... du skrev jo at det var billigere enn å kjøpe en persienne .... to ruter ...... og det må jo være inkl. innsetting o.l. for som jeg skrev så var prisen på periennene inkl. montering .....

Gjest vindusspesialisten
Skrevet

ca 800,- pr rute.

Gjest vindusspesialisten
Skrevet

Jammen få prisen da .... du skrev jo at det var billigere enn å kjøpe en persienne .... to ruter ...... og det må jo være inkl. innsetting o.l. for som jeg skrev så var prisen på periennene inkl. montering .....

ca 800,- pr rute.

Gjest den glemsomme
Skrevet

ca 800,- pr rute.

Da er den byttet ut, altså hvis du kom til oss i morgen, tok ut vinduene og byttet rutene, satte vinduene på plass, så er prisen 800,- pr. vindu, inkl. de nye rutene ?!?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...