Gå til innhold

H&M str 32?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemor på snart 4 år har i dag på seg en genser i str. 122/128, den er _akkurat_ passe i kroppen og 10 cm for lang i ermene. Hun er liten for alderen. Størrelsene i dag er helt på trynet.

Skrevet

Tror ikke helt vi skjønner hverandres problem.

BikBok faktisk har mye pene klær også, ikke bare fjortisklær.

Det kan hende det.

Er bare glad for at datteren min slipper å oppleve det jeg gjorde i den alderen.

Selv pakket jeg på meg lag på lag med tykkstrømpebukser,og dro gjerne lange skistrømper på meg i tillegg også,bare for å fylle ut en bukse.

(moren min var ingen syerske. Ikke jeg heller)

At jeg ikke kommer inn i en bukse,blåser jeg i. Jeg vet at jeg er tynn,så da greier ikke en smal bukse å ta fra meg den vissheten.

Da handler jeg heller et annet sted.Og det er da ikke vanskelig å finne bukser til slanke voksne heller.

Det er vel de som er overvektige som har størst problemer vil jeg tro.

Henriette1365380130
Skrevet

Og rumpa mi er, som tidligere sagt, ingen gutterumpe. Det er for galt at jeg skal føle meg tjukk når jeg ikke er det.

Og shoppe med venninner som er smalbygde er slettes ikke noe gøy.

Men butikkene selger jo klær i store størrelser, og har det virkelig noe å si om det står m eller xl på buksa? Jeg synes det er bra at butikkene selger klær i små størrelser, jeg var drittlei av å sy inn og opp klær hele tiden!

Gjest Daisy
Skrevet

Og rumpa mi er, som tidligere sagt, ingen gutterumpe. Det er for galt at jeg skal føle meg tjukk når jeg ikke er det.

Og shoppe med venninner som er smalbygde er slettes ikke noe gøy.

Nei, jeg drar helst på shopping med noen som bruker samme str, evnt. en str. større. Muahahahaha

Skrevet

Tror også de har endret størrelsene, så M er ikke lenger M f.eks. Og datteren min på snart fire kan ikke bruke den størrelsen, men må ha noe større.

Skrevet

Vær så snill, ikke snakk om BikBok. Det er knapt noen butikk jeg føler meg tjukkere i enn på der. Det vil si, det finnes et par andre også.

Jeg er så drittlei av å ha hofter, det er visst fryktelig umoderne.

Kanskje jeg skal høvle av litt.

Og så bør man ikke være lenger enn 1,60 hvis buksene skal passe i lengden.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ja,og der ble spesielt bik-bok kritisert.

Hadde ikke bik-bok hatt så trange bukser,så hadde det vært veldig vanskelig å finne bukser som både var trange nok og lange nok til min 13-åring.

Jeg er str 40/42 men finner meg alikevell bukser etc på bikbok. Selvfølgelig passer ikke alt, men det er jo sånn livet er.

Må jo være værre å være like høy som meg (nesten 180). For i mange butikker blir livvidden bredere etter som buksene blir lengre, av en eller annen sprø grunn:)

¨

Har ikke folk det verre enn at de har tid til å syte over str i klesbutikkene, så bør de finne seg noe bedre å gjøre.

Skrevet

Det kan hende det.

Er bare glad for at datteren min slipper å oppleve det jeg gjorde i den alderen.

Selv pakket jeg på meg lag på lag med tykkstrømpebukser,og dro gjerne lange skistrømper på meg i tillegg også,bare for å fylle ut en bukse.

(moren min var ingen syerske. Ikke jeg heller)

At jeg ikke kommer inn i en bukse,blåser jeg i. Jeg vet at jeg er tynn,så da greier ikke en smal bukse å ta fra meg den vissheten.

Da handler jeg heller et annet sted.Og det er da ikke vanskelig å finne bukser til slanke voksne heller.

Det er vel de som er overvektige som har størst problemer vil jeg tro.

Da skal du prøve å finne ei bukse som er størrelse 36 og som er minst 88cm i beina. Standardlengde på lange bukser er 84 cm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...