Gjest jummie Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Snigler.... Og de spiser opp staudene mine Noen her med "grønne fingre" som har gode tips/råd om hvordan jeg kan holde de borte?? P:S Jeg går ikke ut og deler de i to, eller plukker de opp... 0 Siter
salome Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg leste i en eller annen avis i dag at man skulle samle dem ved å legge ut bananskall/frukt. Derette skulle man strø masse salt over. *grøsser* Eller så jeg at VG har noe om det (sjekk web-siden deres). 0 Siter
mrxx Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 De er noen drukkenbolter, så gi dem øl, de drukner og dør. Problemet er at du ikke blir kvitt dem, når de først har kommet. Men du kan begrense antallet. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=231900 Personlig har jeg hatt nytte av å bruke salt... 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg leste i en eller annen avis i dag at man skulle samle dem ved å legge ut bananskall/frukt. Derette skulle man strø masse salt over. *grøsser* Eller så jeg at VG har noe om det (sjekk web-siden deres). Det leste jeg også. Det ble bare en slimklump igjen av det, sto det! Iiiiiiik! Skulle gjerne visst hvor en skulle gjøre av den slimklumpen. Æsj og dobbeltæsj! 0 Siter
Juneau Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Dersom du ikke plukker dem blir problemet verre og verre. Det absolutt enkleste og mest renslige du kan gjøre er å investere i pølseklype, matpinsett eller lignende redskap - utstyr deg så med en liten plastpose med salt i bunnen. Plukk opp alle sniler du ser, knyt, kast i søpla. Dette hjelper garantert på antallet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.