Gjest på forhånd takk for hjelpen(pftfh) Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Kjøpte oss digitalt kamera i mai. Nå lurer jeg på hvor jeg skal sende bildene for å få de fremkalt til albumen vår .... Jeg har mulighet til å brenne de inn på en CD plate å sende dem på mail fra jobb (har ikke ADSL hjemme), men aner ingenting om priser, hvem som gjør det eller hvor de har bra kvalitet på bildene. Kan du hjelpe meg? 0 Siter
Gjest tips Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 http://www.dinside.no/php/art.php?id=28657 Jeg synes at det er greit å kombinere slike tjenester med en god fotoskriver hjemme, slik at enkeltbilder skrives ut hjemme, men når jeg skal ha mange på en gang, bestiller jeg på nett. 0 Siter
flisa Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Min søster har brent de på en cd - de hun vil ha, og levert i vanlig fotobutikk, da har de tatt kr. 2 pr. bilde, ikke akkurat veldig dyrt det! 0 Siter
pjusken Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 www.eurofoto.no Er meget fornøyd. Vet at de også har vunnet noen "best i test"-tester. 0 Siter
Trollmor Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 www.eurofoto.no Er meget fornøyd. Vet at de også har vunnet noen "best i test"-tester. Vi er også kjempefornøyd med Eurofoto! Dyrt er det ikke, og så tar det bare noen få dager så ligger bildene i postkassa! Anbefales! 0 Siter
nynne Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg bruker eurofoto. Er kjempefornøyd! ask levering, god kvalitet på bildene. Hvis ikke, stikk innom en fotobutikk (jeg var hos Elite foto) og få dem til å gjøre det for deg. Enkelt og raskt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.