Gjest epletre Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Ja, mye som skjer her i sommer. Saa kjekt:0) Da skal jeg paa Trubadurfestivalen ogsaa:0) Tre festivaler paa meg iaar! 0 Siter
Kvinna Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 I fjor var vi på Middelalderfestival på Gotland :-) Kan absolutt anbefales! http://www.medeltidsveckan.com/ 0 Siter
Gjest god sommer Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Saa kjekt:0) Da skal jeg paa Trubadurfestivalen ogsaa:0) Tre festivaler paa meg iaar! Ja, det blir mye som skjer! Ellers er det mange konserter i sommer. Blir du i Stavanger lenge, eller skal du tilbake til USA? 0 Siter
nanna Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Nei, festivallivet er ikke noe for meg, gitt. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg har allerede vert paa en festival. Rockefestival, med The Offspring, Puddle of mudd, Yeah yeah yeas, the Darkness og mange mer. Det var kjekt det! Saa ma jeg vell paa GlaMat festivalen naar jeg kommer hjem! Oi. Spillte Offspring noe fra den tiden de laget bra musikk eller? Det skulle jeg gjerne hatt med meg. 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Oi. Spillte Offspring noe fra den tiden de laget bra musikk eller? Det skulle jeg gjerne hatt med meg. De spillte bare den gode gamle musikken! Det var digg! 0 Siter
Gjest skjåkcountry Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Jeg skal også på country-festival, men jeg skal til Skjåk. Der er det mye mer liv!! Det er 1.helga i juli, dersom noen skulle være interesserte! Så skal jeg på Storøyafestival, også i Skjåk,(irskfestival) som er den 23.juli. Er det noen som vet om en festival, med bra musikk, der man kan ta med barn? Er du fra de traktene siden du er der så mye på festival? Jeg oxo skal til Skjåk, gleder meg vanvittig, er fra like rundt hjørnet til Skjåk.... 1 uke igjen ) 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Er du fra de traktene siden du er der så mye på festival? Jeg oxo skal til Skjåk, gleder meg vanvittig, er fra like rundt hjørnet til Skjåk.... 1 uke igjen ) Jeg er også fra "rundt hjørnet". Hører det har kommet masse folk der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.