Gjest thetraveller Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg bruker blank neglelakk, av den grunn at jeg vasker hendene utallige ganger i løpet av dagen på jobb, og at neglene tørker ut og fliser seg ellers. Synes det er lettere å holde neglene fine og, om de blir filet og lakket. Bruker ytterst sjelden farge på lakken, fordi jeg ikke har funnet noen spesiell som jeg liker. 0 Siter
Lucretia Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Jeg bruker alltid neglelakk... Alltid. Med farge. Helst vinrød eller mørkelilla. Noen ganger også knallrød, svart, grå eller blå Dette særlig fordi jeg har stygge bulker på neglene på tommelfingrene mine... og neglelakken gjør dette mindre synlig. Men også fordi jeg syns det er fint. Dessuten da jeg begynte å bruke neglelakk fast (for ca. 4 år siden) så sluttet jeg å bite negler. Positiv virkning. Hvor ofte jeg tar på neglelakk varierer. Noen holder lengre enn andre. Noen ganger driter jeg i om det begynner å flasse av og se stygt ut.. Andre ganger er jeg mer nøye med at det skal se fint ut hele tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.