Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde akkurat skrevet et langt svar til tråden under og ber om forhåndsvisning...

Så kommer den derre : kan ikke vises, prøv igjen senere eller trykk på oppdater...

Borte,borte,borte...

Dette har skjedd et utall ganger siste tiden...er det min pc, nettet, sider eller hva ?

- Surfer med Tele2 om det har noe å si -

*lusker surmult ut for å fortsette å klippe gresset*

Skrevet

Kan du ikke bare klikke tilbake-knappen da?

Ehhhh...funker det ???

*forbanner de lyse stripene som gjorde meg ennå lysere*

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Dol sliter om dagen... kan ikke si annet, da det stadig er vanskelig å komme inn, innlegg du sender kommer ikke osv osv.... argh... her også:(

Skrevet

Dol sliter om dagen... kan ikke si annet, da det stadig er vanskelig å komme inn, innlegg du sender kommer ikke osv osv.... argh... her også:(

Phuhh...

*puster lettet ut...stripene har kanskje ikke begynt å virke ennå*

:)

Skrevet

Phuhh...

*puster lettet ut...stripene har kanskje ikke begynt å virke ennå*

:)

*gliser* Grattis med ny sveis da:)

Skrevet

Nei - jeg har postet ørten innlegg på DOL i dag, og har ikke hatt ett eneste problem.

Skrevet

*gliser* Grattis med ny sveis da:)

Takker...

meeeeen...nå er jeg blitt sånn skikkelig dum blondine da...

megalys og store pupper...øhhhh...

*himler med øynene*

Skrevet

Takker...

*himler med øynene*

De som tror at hårfarge har noe med intelligens å gjøre må jo være stokk dumme selv. Og jeg er mørkhåret, så dette er ikke selvforsvar.

Mente ikke at du syns blondiner er dumme (det virket som at du sa det på spøk), men det finnes jo de som tror dette på ramme alvor.

Skrevet

Nei - jeg har postet ørten innlegg på DOL i dag, og har ikke hatt ett eneste problem.

Har også postet fler innlegg på DOL den siste dagen, og også den siste uken... og månden, og har ikke opplevd dette tidligere at DOL er så ustabil, og jeg surfer på universal kabel, så hastigheten er det ikke noe i veien med!

Skrevet

Takker...

*himler med øynene*

*tihii*

Jeg er blond da, av natur;) og har de puppa!!!

Joiner clubben jeg ass;)

Skrevet

De som tror at hårfarge har noe med intelligens å gjøre må jo være stokk dumme selv. Og jeg er mørkhåret, så dette er ikke selvforsvar.

Mente ikke at du syns blondiner er dumme (det virket som at du sa det på spøk), men det finnes jo de som tror dette på ramme alvor.

Selvsakt er jeg helt enig med deg...

men jeg er født med en stoooor porsjon selvironi

;)

Skrevet

*tihii*

Jeg er blond da, av natur;) og har de puppa!!!

Joiner clubben jeg ass;)

Wælkommen...blonds do have most fun...

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...