Gå til innhold

Strawberrynet og Lookfantastic - sidene

Anbefalte innlegg

Gjest haifa
Skrevet

Vurderer kjøpe sminke, shampo etc over nett. Noen med erfaring fra disse sidene? Hvor lang tid tar det før du får det? Dyr porto?

Er produktene billegere enn her hjemme?

Tanya1365380060
Skrevet

Har bare handlet på lookfantastic.com. Helt super side! MYE billigere enn i Norge.

For å bestille, og få litt mer avslag på prisen må du først registere deg, så logge inn. Da kan du begynne å handle. Det du betaler er prisen på varen+tillegg per ting+frakt. Når du er ferdig med å handle, ser du den endelige summen.

Det som er fint med denne siden, er at de skriver ned verdien av det du bestiller utenpå pakken, slik at den går rett gjennom tollen! (ellers er det slik at alt du bestiller over 200 kr, skal fortolles).

Bestiller ting herfra blant annet hele tiden, det anbefales virkelig, har aldri har NOEN problemer. Varene får du fra 3-5 dager. Jeg har alltid fått de rundt den tredje dagen, så de kommer super fort!:)

Skrevet

Har bare handlet på lookfantastic.com. Helt super side! MYE billigere enn i Norge.

For å bestille, og få litt mer avslag på prisen må du først registere deg, så logge inn. Da kan du begynne å handle. Det du betaler er prisen på varen+tillegg per ting+frakt. Når du er ferdig med å handle, ser du den endelige summen.

Det som er fint med denne siden, er at de skriver ned verdien av det du bestiller utenpå pakken, slik at den går rett gjennom tollen! (ellers er det slik at alt du bestiller over 200 kr, skal fortolles).

Bestiller ting herfra blant annet hele tiden, det anbefales virkelig, har aldri har NOEN problemer. Varene får du fra 3-5 dager. Jeg har alltid fått de rundt den tredje dagen, så de kommer super fort!:)

Unnskyld innbrytelsen men... betaler du da med kort?

Skrevet

Jeg har bare handlet på Strawberrynet og er kjempefornøyd, billigere enn her og varene kommer fort. Kan absolutt anbefales!!!

Skrevet

Jeg har bare handlet på Strawberrynet og er kjempefornøyd, billigere enn her og varene kommer fort. Kan absolutt anbefales!!!

Og forresten er porto gratis!!!

Skrevet

Er det ekte varer, ikke kopi?

Gjest tjohooo
Skrevet

Mye billigere enn hjemme, porto medregnet. Kjapp levering. Porto kommer opp automatisk i regnestykket i handlekurven.

Tanya1365380060
Skrevet

Unnskyld innbrytelsen men... betaler du da med kort?

Ja, det gjør jeg. Enten VISA eller mastercard.

Skrevet

Lookfantastic er jeg kjempe fornøyd med. Har skjedd en gang at en vare ikke har kommet. Har da gitt beskjed til de, og det beste av alt er at de legger seg helt flate og sender på nytt. Fikk og faktisk svar samme dag.

Kanonvarer/priser og kjempebra kundeservice, hva mere kan man ønske seg? :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...