Gjest stankthans Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Er det bare jeg som sitter foran dataen på St.Hans? Eller er det flere her? 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 jeg også Klarte deg ikke lengre,uten DOL nei,he he... 0 Siter
Sør Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg er også her ) Neida - du er borte. Evt. "Du er Dorthe." 0 Siter
Gjest stankthans Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Godt å høre om andre som også tilbringer en slik dag foran dataen, og at jeg ikke er helt uttafor. Har inntrykk av at "alle" skal være så happy idag og grille og være sosiale. Eller tar jeg feil? 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Neida - du er borte. Evt. "Du er Dorthe." DEN var dyp...) 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Godt å høre om andre som også tilbringer en slik dag foran dataen, og at jeg ikke er helt uttafor. Har inntrykk av at "alle" skal være så happy idag og grille og være sosiale. Eller tar jeg feil? Ferdig med å grille og å være happy jeg.Rakk det akkurat før regnet kom. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Neida - du er borte. Evt. "Du er Dorthe." Nei, jeg er hjemme. Ikke manipuler meg nå så jeg tror Dorthe er borte. Jeg tror ikke hun forsvinner heller. Jeg tror jeg snart har dobbel personlighet ;o) Uff, den dolavhengigheten, snart tror jeg at jeg heter Dorthe ( 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Klarte deg ikke lengre,uten DOL nei,he he... Nei hva gjør jeg når jeg skal på ferie tro?? Det blir vel rett på dol når jeg kommer hjem. 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Nei hva gjør jeg når jeg skal på ferie tro?? Det blir vel rett på dol når jeg kommer hjem. He he... 0 Siter
Gjest hjemme her Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Godt å høre om andre som også tilbringer en slik dag foran dataen, og at jeg ikke er helt uttafor. Har inntrykk av at "alle" skal være så happy idag og grille og være sosiale. Eller tar jeg feil? Vi pleier ikke å feire st.hans. Ikke min "stil".. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Sikker? *klem* Jeg er aldri sikker. Bortsett fra når jeg er forbannet sikker. Nå er jeg bare sikker på at jeg er usikker. *vurderer i skrivende stund å gå over fra hvitvin til vann* 0 Siter
Sør Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg er aldri sikker. Bortsett fra når jeg er forbannet sikker. Nå er jeg bare sikker på at jeg er usikker. *vurderer i skrivende stund å gå over fra hvitvin til vann* "The facts may have changed, but not the fact that I am right!" Pass på deg selv! Og si noen stygge ord til den første kuen du treffer! *klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.