Gå til innhold

Er "alle" borte?

Anbefalte innlegg

thinkerbell
Skrevet

"The facts may have changed, but not the fact that I am right!"

Pass på deg selv! Og si noen stygge ord til den første kuen du treffer!

*klem*

ta vare på deg selv du og :)

*klem*

Fortsetter under...

Skrevet

er såvidt jeg har fått med meg at det er sthans.

forøvrig ensom fiskeenke for øyeblikket.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Jeg også....

Ok, i seneste laget kansje, men jeg holder da på å pakke, flytte, jobbe (ti mil unna) og det tar seg tid å komme fra A til B... phu.... var 2 sec unna radar og idag, så gullhåra i ræva sitter fortsatt (huff lappen hadde røket) men sånn går det når turist frustrasjonen tar overhånd, der du kjører etter den ene etter den andre tyske camping turisten som har all verden med tid.... på trange veger der det er umulig å komme forbi.... ja da må man bare ta igjen det tapte... da det er snakk om BØGDA der man må rekke ferger som går hvert tiår....

Phuuu... travelt å jobbe ti mil borte fra boligen:)

Men så har jeg jo fått grilla da, men ikke stillt Dol- avhengigheten ennå.... men burde vel, da jeg må ta den samme veien i morgen... og ikke nok med det, når jeg kom hjem satt det en mann å dreit på dassen min:( inne på badet:( fy.... han fikk inn, selv om det er arbeidere på huset her behøver de ikke å LÅSE seg inn på den eneste hybelen i et hus med 100 der det bor noen for å gå på do....:(

DRA DEG STA Å KJØP NY DASSRULL DIN FORBANNADE J..... kom det fra meg... hehe han var mildt sagt sjokket denne gutten, men i morgen så må jeg si fra til vaktmester, da jeg har alle verdiene mine her inne, og kan de bare låse seg ut og inn vil jeg ikke betale husleie denne månden!!!

Phu... måtte bare få det ut, før jeg krabber til køys, for å stå opp å kjøre ti mil på jobb:)

Gjest Liza i London
Skrevet

Jeg er her :)

*kjempeklem til verdens stoerste drittunge*

Skrevet

Burugle-besøk!

*dån*

Fint å se deg her!

Alt godt!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forlater ikke stua når det er fotball på tv.

Annonse

Skrevet

Ok, i seneste laget kansje, men jeg holder da på å pakke, flytte, jobbe (ti mil unna) og det tar seg tid å komme fra A til B... phu.... var 2 sec unna radar og idag, så gullhåra i ræva sitter fortsatt (huff lappen hadde røket) men sånn går det når turist frustrasjonen tar overhånd, der du kjører etter den ene etter den andre tyske camping turisten som har all verden med tid.... på trange veger der det er umulig å komme forbi.... ja da må man bare ta igjen det tapte... da det er snakk om BØGDA der man må rekke ferger som går hvert tiår....

Phuuu... travelt å jobbe ti mil borte fra boligen:)

Men så har jeg jo fått grilla da, men ikke stillt Dol- avhengigheten ennå.... men burde vel, da jeg må ta den samme veien i morgen... og ikke nok med det, når jeg kom hjem satt det en mann å dreit på dassen min:( inne på badet:( fy.... han fikk inn, selv om det er arbeidere på huset her behøver de ikke å LÅSE seg inn på den eneste hybelen i et hus med 100 der det bor noen for å gå på do....:(

DRA DEG STA Å KJØP NY DASSRULL DIN FORBANNADE J..... kom det fra meg... hehe han var mildt sagt sjokket denne gutten, men i morgen så må jeg si fra til vaktmester, da jeg har alle verdiene mine her inne, og kan de bare låse seg ut og inn vil jeg ikke betale husleie denne månden!!!

Phu... måtte bare få det ut, før jeg krabber til køys, for å stå opp å kjøre ti mil på jobb:)

Oppi all elendigheta hadde du tross alt flaks som ikke mistet lappen da :)

Det er merkelig med disse tyskerne og deres campingbiler du - ja norske og andre og for den del, men at de ikke kan kjøre inn til siden og slippe folk forbi. De bare luller i sitt eget tempo.

Sørg for at inge kommer inn i leiligheten din, det skal da ikke være mulig. Du hadde ikke glemt å låst da?

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Oppi all elendigheta hadde du tross alt flaks som ikke mistet lappen da :)

Det er merkelig med disse tyskerne og deres campingbiler du - ja norske og andre og for den del, men at de ikke kan kjøre inn til siden og slippe folk forbi. De bare luller i sitt eget tempo.

Sørg for at inge kommer inn i leiligheten din, det skal da ikke være mulig. Du hadde ikke glemt å låst da?

Hehe.. turister er dritt, men det er jo de som jeg skal leve av i sommer så...

Saken er at jeg bor på hybelhus og her skal de renovere i sommer, men de skal ikke begynne før 31 juli...

Så har de noen småtasser (18-19 år, fine å se på er ikke det;)) som går å gjør diverse små jobber, og det var en av desse (med nøkkel til hele bygget) jeg fant på doen min!:(

Pratet idag med samskipnaden, og fikk vite at desse egentlig ikke skulle inn på den andre hybelen som jeg deler bad med... så nå har jeg sagt at merker jeg at noen har vert inn når jeg er på jobb... (gidder ikke kjøre 20 mil hver dag) så ringer jeg purken, og dette var de enig i....

Iogmed at både dataen min, tv`n og stereoanlegget mitt står her så er det ikke så vanskelig å snappe dette når nesten hele bygget er tomt:(

Ellers så har jeg vel hatt gullhår i ræva når det gjelder bilkjøring i alle år, aldri kræsja, aldri mistet den og mange ganger har det vært på nippet, da jeg fikk lappen for mange herrens år siden, sa sensor at han gav meg en uke før det smalt fordi jeg var så rask inn og ut av kryss, effektiv kjøring kaller jeg det;) og venter fortsatt på at spådommen skal gå i oppfyllelse..... etter snart 10 år:)

Gjest Liza i London
Skrevet

Burugle-besøk!

*dån*

Fint å se deg her!

Alt godt!

Alt godt til deg ogsaa!

Besoek...tja, du vet, staar man fast paa ett eller annet, er dol foerstevalget (jfr innlegg paa psyk)

*klem*

thinkerbell
Skrevet

hei :)

så rart, -jeg satt faktisk akkurat å surfet for å finne tlfnummeret til hospitalet for å forsøke å spore deg opp.

*god klem tilbake*

Gjest uten signatur
Skrevet

Forlater ikke stua når det er fotball på tv.

Åffer har'u bytta nick da? Du kunne vel funnet på noe helt nytt da!

Gjest uten signatur
Skrevet

Godt å høre om andre som også tilbringer en slik dag foran dataen, og at jeg ikke er helt uttafor. Har inntrykk av at "alle" skal være så happy idag og grille og være sosiale.

Eller tar jeg feil?

En HØRER bare om dem som skal noe vet du! De forteller villig vekk. Vi andre tier stille vi!

Gjest Liza i London
Skrevet

hei :)

så rart, -jeg satt faktisk akkurat å surfet for å finne tlfnummeret til hospitalet for å forsøke å spore deg opp.

*god klem tilbake*

Jeg sluttet faktisk paa "hospitalet" i januar og jobber naa paa et annet og mer ...tja, hva skal jeg si....det har ihvertfall ingen privat pasienter! Tvert imot, om en kan si det saann.

Faktisk maa DOL ta noe av skylden for dette skiftet....noe med at de som trenger det mest ikke faar den hjelpen de har behov for.

Men send meg en mail,dah

Annonse

thinkerbell
Skrevet

Jeg sluttet faktisk paa "hospitalet" i januar og jobber naa paa et annet og mer ...tja, hva skal jeg si....det har ihvertfall ingen privat pasienter! Tvert imot, om en kan si det saann.

Faktisk maa DOL ta noe av skylden for dette skiftet....noe med at de som trenger det mest ikke faar den hjelpen de har behov for.

Men send meg en mail,dah

ok, men hvor er du dah, nameplanet? aol??

thinkerbell
Skrevet

ok, men hvor er du dah, nameplanet? aol??

tror jeg fant riktig adr :)

Gjest Liza i London
Skrevet

tror jeg fant riktig adr :)

Samme adr som alltid - aol. Men treig er den! Ennaa ingen mail fra deg!

thinkerbell
Skrevet

Samme adr som alltid - aol. Men treig er den! Ennaa ingen mail fra deg!

ok :) men den er sendt.

fint å se deg igjen ihvertfall

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...