Gjest rånnialex Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Skal flytte, og trenger pappesker. Hvor får jeg kjøpt dette hen? Har ikke bil, så jeg må ha noen som er sammenbrettede. Bor i Oslo. 0 Siter
Gjest Bindersbutikk Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Alle Binders / Tybring Gjedde butikker. Skal du ha mange, er de rimeligere enn IKEA. IKEA har esker som er finere å se på, hvis du skal lagre noe i disse etterpå på "synlige" steder. 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 25 kroner for topakk med flate "fine esker" med lokk på Ikea. De er veldig kjekke, og har mulighet for påskrift på utsiden i et eget felt. Disse finnes også i en mindre utgave - topakk - og jeg mener disse kostet 19 kroner. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Må du kjøpe? Gå innom nærbutikken. Si du skal flytte og trenger esker. Banan og epleesker er helt topp. De gir gladelig til deg for ellers må de presse dem og betale for å bli kvitt dem. Så bærer du da, noen esker i slengen. Ikke så langt til nærbutikken vel? Selv om du ikke har bil.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.