Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt pappesker?

Anbefalte innlegg

Gjest rånnialex
Skrevet

Skal flytte, og trenger pappesker. Hvor får jeg kjøpt dette hen? Har ikke bil, så jeg må ha noen som er sammenbrettede.

Bor i Oslo.

Gjest Bindersbutikk
Skrevet

Alle Binders / Tybring Gjedde butikker. Skal du ha mange, er de rimeligere enn IKEA. IKEA har esker som er finere å se på, hvis du skal lagre noe i disse etterpå på "synlige" steder.

Gjest thetraveller
Skrevet

25 kroner for topakk med flate "fine esker" med lokk på Ikea. De er veldig kjekke, og har mulighet for påskrift på utsiden i et eget felt. Disse finnes også i en mindre utgave - topakk - og jeg mener disse kostet 19 kroner.

skorpionfisken
Skrevet

Må du kjøpe?

Gå innom nærbutikken. Si du skal flytte og trenger esker. Banan og epleesker er helt topp. De gir gladelig til deg for ellers må de presse dem og betale for å bli kvitt dem. Så bærer du da, noen esker i slengen. Ikke så langt til nærbutikken vel? Selv om du ikke har bil....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...