Gå til innhold

drittmaskin! feilmeldinger hele tida!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest sofie2
Skrevet

hva skal jeg gjøre? det er verst når jeg åpner com-sider. men det der vinduet med send feilmelding/ikke send gjør meg ga! ikke har jeg windows98-cd-romen,og ikke har jeg noen rep.cd.

har også probl med noflash detected-vinduet som stadig dukker opp her på doktor online.. får ikke til å installere macro flash 7 heller.

noen som har peil her?

flaks om jeg får levert dette før den kræsjer igjen...

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det er på tide med en formatering og reinstallasjon av Windows. Når Win98 går i frø er det som regel det eneste som hjelper.

Gjest jeg er en annen
Skrevet

Høres ut som det er på tide med en formatering og reinstallasjon av Windows. Når Win98 går i frø er det som regel det eneste som hjelper.

Er vel ikke sikkert det er nødvendig å reformatere? Holder gjerne å reinstallere OS-et "oppå" det allerede installerte.

Skrevet

Er vel ikke sikkert det er nødvendig å reformatere? Holder gjerne å reinstallere OS-et "oppå" det allerede installerte.

Nei, det hjelper så godt som aldri. Det kan fungere dersom årsaken til problemet er en eller flere manglende filer, men i de fleste tilfeller løser det ingen problemer.

Gjest sofie2
Skrevet

os-et? hva betyr det?

:-)

Gjest jeg er en annen
Skrevet

os-et? hva betyr det?

:-)

Operativsystemet :)

Skrevet

Prøv med ad-aware først, det var nok på min maskin. Det lå et program og brukte all cpu'en.....var som å riste sand ut av en kalkulator....har funket helt flott siden

• 1 måned senere...
Gjest sofie2
Skrevet

Prøv med ad-aware først, det var nok på min maskin. Det lå et program og brukte all cpu'en.....var som å riste sand ut av en kalkulator....har funket helt flott siden

Ad-aware? Hva er det,og hva gjør jeg?

Takk for svar

Skrevet

Ad-aware? Hva er det,og hva gjør jeg?

Takk for svar

Beklager at jeg ikke har svart, jeg har vært på ferie. I tilfellet du ikke har funnet det ut så laster du ned programmet ad-aware fra www.lavasoft.nu sine sider (helt oppe til høyre)

Når den er installert så kjører du programmet. Husk å trykke "check for updates" før du kjører programmet hver gang, de oppgraderer stadig.

Dette rådet fikk jeg av en tekniker på support så det er helt trygt.

Kjør den hver uke sammen med en virus scan. Har du ikke det på maskinen prøver du housecall sin gratis på trend micro sine sider - den er bra. I tillegg bør du kjøre diskopprydding og diskdefragmentering jevnlig. De finner du ved å trykke på start - alle programmer - tilbehør - systemverktøy.

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...