Gå til innhold

Hun slutter aldri å ringe

Anbefalte innlegg

Gjest kaiserin
Skrevet

For en tid tilbake hadde jeg en annonse i en avis. En dame ringte og vi pratet til slutt om alt annet en det annonse gjald. Damen var veldig hyggelig. Da jeg hadde lagt på , tenkte jeg , det var en hyggelig prat, thats it!

Problemet er at hun slutter ikke ringe meg. Hun ringer ca annenvær dag og prater om alt og ingeting. Liksom vi er beste veninner... huff huff, jeg lurer på om hun bor i tlf sin. Jeg har ingen intress av å bli mer kjent med denne dame og finner på alslags unskyldninger får å legge på når hun ringer, hun tar aldri hintet.

Hva gjør man?

Gjest kaiserin
Skrevet

Kjøper en telefon med "hvem ringer" :o)

jeg ser at det er henne og mange ganger svarer jeg ikke, men det er sååå vannskelig å la være,( føler hun kanskje ikke har så mange) men det er kanskje det jeg må gjøre for å få fred?

Skrevet

jeg ser at det er henne og mange ganger svarer jeg ikke, men det er sååå vannskelig å la være,( føler hun kanskje ikke har så mange) men det er kanskje det jeg må gjøre for å få fred?

Stopp å ta telefonen hvis du ikke har lyst å snakke med henne. Du trenger ikke ha dårlig samvittighet for det, enten så har dere noe felles eller så har dere ikke.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Huff... sikkert en ensom en dette:( litt trist i grunn...

Men det er ikke dermed sagt at hun kan ringe deg i tide og utide... kansje hun gjør dette med alle...

Da jeg var telefonselger var det flere som nesten nektet å legge på, men kjøpe skulle de ikke bare prate.. dette var som oftest gamle damer eller menn...

Du får spørr a ut da vet du, om alt mulig, så får du sikkert greie på det!!!

Bente831365380491
Skrevet

Nummervisning, også lar du vær å ta telefon.

Hun er sikkert ensom, og vil ha noen å prate med....

Skrevet

Det er litt synd på deg, men mer synd på henne.

Du får prøve å spore samtalen inn på Røde Kors og Frivillighetssentralen. Kanskje hun kan snakke med noen der. Siden hun tydeligvis har snakketøyet i orden kan jo hun hjelpe noen andre ensomme og seg selv på den måten.

Gjest kaiserin
Skrevet

Det er litt synd på deg, men mer synd på henne.

Du får prøve å spore samtalen inn på Røde Kors og Frivillighetssentralen. Kanskje hun kan snakke med noen der. Siden hun tydeligvis har snakketøyet i orden kan jo hun hjelpe noen andre ensomme og seg selv på den måten.

synd på meg???

Skrevet

Kanskje hun er en "klebeånd"? :=

Hadde en sånn jeg også - men det kostet meg i grunnen lite å være hyggelig tilbake. De vennligsinnede er ikke de som er farlige...) Man KAN faktisk få seg venner gjennom jobben også -selv om mora di har sagt at man aldri skal blande bussiness med pleasure. PØH! - det har jeg da gjort mange ganger :)

Skrevet

Jeg synes ikke du skal få dårlig samvittighet for at du ikke svarer.

Skulle du brydd deg om og tatt vare på alle ensomme sjeler der ute,da hadde du jaggu (oops der var det) meg fått jobb! :o)

Gjest uten signatur
Skrevet

synd på meg???

Sikkert bare siden du hadde fått deg en 'klebeånd' da vet du! Det plaget deg jo nok til å ta det opp her...

Skrevet

synd på meg???

Syns du skrev at du hadde et problem. "Synd på" var kanskje feil uttrykk. :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...