Gå til innhold

Hvordan unngå at betennelsen gro inne i såret når man fjerner piercingen?

Anbefalte innlegg

Gjest Pytten
Skrevet

Kort fortalt: Jeg har to piercinger som jeg kommer til å ta ut pga at jeg har hatt betennelse litt for lenge nå. Problemet er at jeg har lest at det er stor fare for at betennelsen gror inne, og dette er farlig, hvis man bare tar ut piercingen. Hvordan går jeg fram for å gjøre dette på en trygg måte? Og helst så det gror så bra til som mulig.

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ring et piercingstudio og spør.

Jeg hadde en i brystvorta som aldri ville gro, og fikk så panic en dag jeg våknet opp med en ekstra brystvorte i form av en verkebyll den samme dagen jeg hadde planer om å strippe for en jente (brystvorta mi så tross alt ikke bra ut...), at jeg fikk fullstendig angst og tok den ut der og da (man har jo lest så mye rart om verk i piercinger...). Renset den så skikkelig, og satte en plasterlapp over.

Alt sto bra til med brystvorta et par dager etter, og etter hvert inntok den også relativt normal størrelse igjen.

Men det er jo mulig jeg bare hadde flaks, så ring noen som kan dette og spør. Ikke stol blindt på noen nettfolk.

Skrevet

Jeg hadde en i brystvorta som aldri ville gro, og fikk så panic en dag jeg våknet opp med en ekstra brystvorte i form av en verkebyll den samme dagen jeg hadde planer om å strippe for en jente (brystvorta mi så tross alt ikke bra ut...), at jeg fikk fullstendig angst og tok den ut der og da (man har jo lest så mye rart om verk i piercinger...). Renset den så skikkelig, og satte en plasterlapp over.

Alt sto bra til med brystvorta et par dager etter, og etter hvert inntok den også relativt normal størrelse igjen.

Men det er jo mulig jeg bare hadde flaks, så ring noen som kan dette og spør. Ikke stol blindt på noen nettfolk.

Regner med du beholder klærne på når vi skal møtes *æsj* ikke en varm sommerdag på Aker Brygge - jeg foreslår en kald gufsete vinterlunsj - men ikke før vi.....vet du :)

Gjest Pytten
Skrevet

Hehe, tenker underholdningen ble utsatt, ja.

Jepp, det er nok best å ringe. Folk dør jo av mindre for tiden. Kjenner igjen beskrivelsen din, forresten. Hver gang jeg tar en titt på området blir jeg påminnet den jævla, motbydelig lungemosen som mora mi tvang meg til å spise da jeg var liten. Bah!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...