Gjest Pytten Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Hvis du har fått tilbake masse penger, så ikke nevn det. Orker snart ikke å høre flere folk le og glise mens de forteller hva de skal gjøre med alle pengene sine. Jeg er av dem som virkelig fikk et hardt spark bak. Faen ass! Kan ikke noen fortelle om hvor grinete de føler seg fordi de må betale en hel haug? Det ville fått meg til å føle meg bedre, hehe. 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Jeg passer bestandig på å regne ut på forhånd hvor mye jeg regner med å tjene i løpet av et år. Hvis jeg finner ut at jeg må betale mere skatt så sier jeg i fra i god tid slik at det ikke blir baksmell på skatten. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Har hatt en uenighet med ligningskontoret ang. et tidligere år. De har nå erklært at jeg har feil, og jeg orker ikke sak. Gråsone, hvor advokaten sier en ting, og ligningskontoret, selvfølgelig motsatt. Nå skal jeg betale dritten, og det er surt, selv om jeg jo visste det kunne bli sånn. Lurer på å droppe ferie i år, og heller betale restskatten. Merker jeg har opparbeidet et hat mot to funksjonærer, og tanken om å finne ut hvor de bor, bare se hvordan de ser ut o.s.v. har absolutt vært til stede ;-) Hjalp det? :-) 0 Siter
tonil Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Ja, æsj i går fikk jeg det j¤%&¤%¤ brevet fra likningskontoret. Hater det. Akkurat som jeg ikke har nok utgifter for tiden. 0 Siter
flisa Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Har hatt en uenighet med ligningskontoret ang. et tidligere år. De har nå erklært at jeg har feil, og jeg orker ikke sak. Gråsone, hvor advokaten sier en ting, og ligningskontoret, selvfølgelig motsatt. Nå skal jeg betale dritten, og det er surt, selv om jeg jo visste det kunne bli sånn. Lurer på å droppe ferie i år, og heller betale restskatten. Merker jeg har opparbeidet et hat mot to funksjonærer, og tanken om å finne ut hvor de bor, bare se hvordan de ser ut o.s.v. har absolutt vært til stede ;-) Hjalp det? :-) Bestill 17 pizzaer (med reker) og 2 lass grus hjem til dem $€@$£@£ 0 Siter
laban Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Jeg er grinete, men visste jo om det da... Jeg også. Tidligere forfalt den i august og desember, det er jeg 100% sikker på. Men nå (vet ikke når det skjedde, har ikke fått så stor baksmell på lenge) deles den på august og _september_? Du verden, det hjelper virkelig noe innmari å få delt den på to _påfølgende_ måneder... 0 Siter
flisa Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Jeg også. Tidligere forfalt den i august og desember, det er jeg 100% sikker på. Men nå (vet ikke når det skjedde, har ikke fått så stor baksmell på lenge) deles den på august og _september_? Du verden, det hjelper virkelig noe innmari å få delt den på to _påfølgende_ måneder... Det er ikke påkrevd å spørre om det passer, serru! 0 Siter
laban Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Det er ikke påkrevd å spørre om det passer, serru! Aha! Men jeg likte altså den gamle ordningen. Godt vi får mer utbetalt i feriepenger enn en vanlig måned... 0 Siter
flisa Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Aha! Men jeg likte altså den gamle ordningen. Godt vi får mer utbetalt i feriepenger enn en vanlig måned... Feriepengene tok jeg ut på forskudd......ææææææææææ 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Bestill 17 pizzaer (med reker) og 2 lass grus hjem til dem $€@$£@£ He-he! ;-) 0 Siter
shandy Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Tja sambo fikk 33 000 i baksmell - hjalp det på humøret ditt? Hva fikk du? 0 Siter
Gjest arbeidsledig akademiker Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 10 000 i baksmell. Ingen feriepenger, fordi man ikke lenger opparbeider feriepenger av dagpenger :-( Lever på dagpenger. Bedre nå? 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Du kan ikke skrive av noe da? Da jeg fikk baksmell på 10000 da jeg gikk på attføring, ble det endel springing frem og tilbake, men til slutt så gav de seg og måtte se mine 10000 som tapt;) *gliser* 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Hadde 8000 fra fjoråretsrestskatt som måtte betales, og 2300 i år, tilsammen 10300, sånn er livet. 0 Siter
petter smart Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Du kan ikke skrive av noe da? Da jeg fikk baksmell på 10000 da jeg gikk på attføring, ble det endel springing frem og tilbake, men til slutt så gav de seg og måtte se mine 10000 som tapt;) *gliser* Hvordan tror du de kompenserer for dette tapet?! 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Hvordan tror du de kompenserer for dette tapet?! ehee. vel jeg har nok betalt det jeg skal betale, jeg fikk 10000 i baksmell fordi jeg hadde en ekstrajobb der jeg tjente 14000, så de mente at jeg for denne skulle betale 10000 i skatt på en jobb der jeg jobbet 4 timer i uken.... Har alltid betalt skatten min (ikke med glede) så kom faen ikke her!!!!!! *SINT* 0 Siter
petter smart Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 ehee. vel jeg har nok betalt det jeg skal betale, jeg fikk 10000 i baksmell fordi jeg hadde en ekstrajobb der jeg tjente 14000, så de mente at jeg for denne skulle betale 10000 i skatt på en jobb der jeg jobbet 4 timer i uken.... Har alltid betalt skatten min (ikke med glede) så kom faen ikke her!!!!!! *SINT* Pøh, du er bare en svindler og snylter på oss andre :-p 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Pøh, du er bare en svindler og snylter på oss andre :-p Sorry,men hva i helvete er det du driver med? Prøver du å få meg til å få dårligsamvittighet på at jeg hadde en ekstrajobb!!! Som gav meg trekk i attføringen fordi jeg ønsket å jobbe? Så da mener du at JEG skulle betale skatt på 10000 i en jobb der jeg tjente 14000 FØR skatt..............at jeg bare skulle tjene 4000 i den jobben????????????? AT JEG BARE SKULLE........... FY F DETTE GIDDER JEG FAEN IKKE!!!!!!!! Takk din JÆVEL 0 Siter
petter smart Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Sorry,men hva i helvete er det du driver med? Prøver du å få meg til å få dårligsamvittighet på at jeg hadde en ekstrajobb!!! Som gav meg trekk i attføringen fordi jeg ønsket å jobbe? Så da mener du at JEG skulle betale skatt på 10000 i en jobb der jeg tjente 14000 FØR skatt..............at jeg bare skulle tjene 4000 i den jobben????????????? AT JEG BARE SKULLE........... FY F DETTE GIDDER JEG FAEN IKKE!!!!!!!! Takk din JÆVEL Så du :-p ? Det betyr at det var ment som en spøk. Det får da være måte på å være hårsår. Jeg forventer ikke at noen skal betale over 70% i skatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.