Gå til innhold

Noen flere her som har fått en jævel av en baksmell på skatten?

Anbefalte innlegg

Gjest Pytten
Skrevet

Hvis du har fått tilbake masse penger, så ikke nevn det. Orker snart ikke å høre flere folk le og glise mens de forteller hva de skal gjøre med alle pengene sine.

Jeg er av dem som virkelig fikk et hardt spark bak. Faen ass! Kan ikke noen fortelle om hvor grinete de føler seg fordi de må betale en hel haug? Det ville fått meg til å føle meg bedre, hehe.

Gjest bare en
Skrevet

Jeg passer bestandig på å regne ut på forhånd hvor mye jeg regner med å tjene i løpet av et år. Hvis jeg finner ut at jeg må betale mere skatt så sier jeg i fra i god tid slik at det ikke blir baksmell på skatten.

mil1365380270
Skrevet

Har hatt en uenighet med ligningskontoret ang. et tidligere år. De har nå erklært at jeg har feil, og jeg orker ikke sak. Gråsone, hvor advokaten sier en ting, og ligningskontoret, selvfølgelig motsatt.

Nå skal jeg betale dritten, og det er surt, selv om jeg jo visste det kunne bli sånn.

Lurer på å droppe ferie i år, og heller betale restskatten.

Merker jeg har opparbeidet et hat mot to funksjonærer, og tanken om å finne ut hvor de bor, bare se hvordan de ser ut o.s.v. har absolutt vært til stede ;-)

Hjalp det? :-)

Skrevet

Ja, æsj i går fikk jeg det

j¤%&¤%¤ brevet fra likningskontoret.

Hater det.

Akkurat som jeg ikke har nok utgifter for tiden.

Skrevet

Har hatt en uenighet med ligningskontoret ang. et tidligere år. De har nå erklært at jeg har feil, og jeg orker ikke sak. Gråsone, hvor advokaten sier en ting, og ligningskontoret, selvfølgelig motsatt.

Nå skal jeg betale dritten, og det er surt, selv om jeg jo visste det kunne bli sånn.

Lurer på å droppe ferie i år, og heller betale restskatten.

Merker jeg har opparbeidet et hat mot to funksjonærer, og tanken om å finne ut hvor de bor, bare se hvordan de ser ut o.s.v. har absolutt vært til stede ;-)

Hjalp det? :-)

Bestill 17 pizzaer (med reker) og 2 lass grus hjem til dem $€@$£@£

Skrevet

Jeg er grinete, men visste jo om det da...

Jeg også.

Tidligere forfalt den i august og desember, det er jeg 100% sikker på. Men nå (vet ikke når det skjedde, har ikke fått så stor baksmell på lenge) deles den på august og _september_? Du verden, det hjelper virkelig noe innmari å få delt den på to _påfølgende_ måneder...

Skrevet

Jeg også.

Tidligere forfalt den i august og desember, det er jeg 100% sikker på. Men nå (vet ikke når det skjedde, har ikke fått så stor baksmell på lenge) deles den på august og _september_? Du verden, det hjelper virkelig noe innmari å få delt den på to _påfølgende_ måneder...

Det er ikke påkrevd å spørre om det passer, serru! :)

Skrevet

Det er ikke påkrevd å spørre om det passer, serru! :)

Aha! Men jeg likte altså den gamle ordningen.

Godt vi får mer utbetalt i feriepenger enn en vanlig måned...

Skrevet

Aha! Men jeg likte altså den gamle ordningen.

Godt vi får mer utbetalt i feriepenger enn en vanlig måned...

Feriepengene tok jeg ut på forskudd......ææææææææææ

mil1365380270
Skrevet

Bestill 17 pizzaer (med reker) og 2 lass grus hjem til dem $€@$£@£

He-he! ;-)

Skrevet

Tja sambo fikk 33 000 i baksmell - hjalp det på humøret ditt?

Hva fikk du?

Gjest arbeidsledig akademiker
Skrevet

10 000 i baksmell.

Ingen feriepenger, fordi man ikke lenger opparbeider feriepenger av dagpenger :-(

Lever på dagpenger.

Bedre nå?

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Du kan ikke skrive av noe da?

Da jeg fikk baksmell på 10000 da jeg gikk på attføring, ble det endel springing frem og tilbake, men til slutt så gav de seg og måtte se mine 10000 som tapt;) *gliser*

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hadde 8000 fra fjoråretsrestskatt som måtte betales, og 2300 i år, tilsammen 10300, sånn er livet.

petter smart
Skrevet

Du kan ikke skrive av noe da?

Da jeg fikk baksmell på 10000 da jeg gikk på attføring, ble det endel springing frem og tilbake, men til slutt så gav de seg og måtte se mine 10000 som tapt;) *gliser*

Hvordan tror du de kompenserer for dette tapet?!

Skrevet

Hvordan tror du de kompenserer for dette tapet?!

ehee. vel jeg har nok betalt det jeg skal betale, jeg fikk 10000 i baksmell fordi jeg hadde en ekstrajobb der jeg tjente 14000, så de mente at jeg for denne skulle betale 10000 i skatt på en jobb der jeg jobbet 4 timer i uken....

Har alltid betalt skatten min (ikke med glede) så kom faen ikke her!!!!!!:( *SINT*

petter smart
Skrevet

ehee. vel jeg har nok betalt det jeg skal betale, jeg fikk 10000 i baksmell fordi jeg hadde en ekstrajobb der jeg tjente 14000, så de mente at jeg for denne skulle betale 10000 i skatt på en jobb der jeg jobbet 4 timer i uken....

Har alltid betalt skatten min (ikke med glede) så kom faen ikke her!!!!!!:( *SINT*

Pøh, du er bare en svindler og snylter på oss andre :-p

Skrevet

Pøh, du er bare en svindler og snylter på oss andre :-p

Sorry,men hva i helvete er det du driver med?

Prøver du å få meg til å få dårligsamvittighet på at jeg hadde en ekstrajobb!!! Som gav meg trekk i attføringen fordi jeg ønsket å jobbe?

Så da mener du at JEG skulle betale skatt på 10000 i en jobb der jeg tjente 14000 FØR skatt..............at jeg bare skulle tjene 4000 i den jobben?????????????

AT JEG BARE SKULLE...........

FY F DETTE GIDDER JEG FAEN IKKE!!!!!!!!

Takk din JÆVEL

petter smart
Skrevet

Sorry,men hva i helvete er det du driver med?

Prøver du å få meg til å få dårligsamvittighet på at jeg hadde en ekstrajobb!!! Som gav meg trekk i attføringen fordi jeg ønsket å jobbe?

Så da mener du at JEG skulle betale skatt på 10000 i en jobb der jeg tjente 14000 FØR skatt..............at jeg bare skulle tjene 4000 i den jobben?????????????

AT JEG BARE SKULLE...........

FY F DETTE GIDDER JEG FAEN IKKE!!!!!!!!

Takk din JÆVEL

Så du :-p ?

Det betyr at det var ment som en spøk. Det får da være måte på å være hårsår.

Jeg forventer ikke at noen skal betale over 70% i skatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...