Gå til innhold

Noen flere her som har fått en jævel av en baksmell på skatten?

Anbefalte innlegg

Gjest sommeren har kommet, tross regnet...
Skrevet

Sorry,men hva i helvete er det du driver med?

Prøver du å få meg til å få dårligsamvittighet på at jeg hadde en ekstrajobb!!! Som gav meg trekk i attføringen fordi jeg ønsket å jobbe?

Så da mener du at JEG skulle betale skatt på 10000 i en jobb der jeg tjente 14000 FØR skatt..............at jeg bare skulle tjene 4000 i den jobben?????????????

AT JEG BARE SKULLE...........

FY F DETTE GIDDER JEG FAEN IKKE!!!!!!!!

Takk din JÆVEL

Den språkbruken kan du spare deg for! Du behøver ikke kalle noen for noe slikt, selv om du er uenig!

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Så du :-p ?

Det betyr at det var ment som en spøk. Det får da være måte på å være hårsår.

Jeg forventer ikke at noen skal betale over 70% i skatt.

Jeg er hårsår ja, iallfall når jeg prøver å gjøre plikten min... jeg er heller ikke noe særlig på chatte språket eller sms språket...

Sorry.... jeg vet jeg er hårsår når det gjelder å bli kallt snylter og sånt:(

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Den språkbruken kan du spare deg for! Du behøver ikke kalle noen for noe slikt, selv om du er uenig!

Her var det ikke prat i å være uenig, men å bli kalt en snylter når man prøver å gjøre plikten sin med det lille man har fra før!

Gjest Pytten
Skrevet

Jeg passer bestandig på å regne ut på forhånd hvor mye jeg regner med å tjene i løpet av et år. Hvis jeg finner ut at jeg må betale mere skatt så sier jeg i fra i god tid slik at det ikke blir baksmell på skatten.

Det var innlegg av denne typen jeg prøvde å innprente at jeg IKKE ville ha!

Tåler ikke fornuftige folk, hehe.

petter smart
Skrevet

Jeg er hårsår ja, iallfall når jeg prøver å gjøre plikten min... jeg er heller ikke noe særlig på chatte språket eller sms språket...

Jeg beklager at jeg kanskje var noe uklar. Det var slett ikke meningen å støte deg.

Gjest Pytten
Skrevet

10 000 i baksmell.

Ingen feriepenger, fordi man ikke lenger opparbeider feriepenger av dagpenger :-(

Lever på dagpenger.

Bedre nå?

Haha! Myyyyyye! Fy faen så jævlig du må føle deg. Liker å tenke på det. Takk ass.

Gjest Pytten
Skrevet

Tja sambo fikk 33 000 i baksmell - hjalp det på humøret ditt?

Hva fikk du?

Jøss! Det er den beste hittil. 33 000 jævla kroner! Får humøret en knekk hver gang du kommer på det, eller hva?

Ahh.... for en tanke. Det er folk som har fått trynet tråkket ned i asfalten. Jeg slapp fra det med en murstein i bakhodet og en brukket arm. Bare 12 000 her.

Gjest Pytten
Skrevet

Har hatt en uenighet med ligningskontoret ang. et tidligere år. De har nå erklært at jeg har feil, og jeg orker ikke sak. Gråsone, hvor advokaten sier en ting, og ligningskontoret, selvfølgelig motsatt.

Nå skal jeg betale dritten, og det er surt, selv om jeg jo visste det kunne bli sånn.

Lurer på å droppe ferie i år, og heller betale restskatten.

Merker jeg har opparbeidet et hat mot to funksjonærer, og tanken om å finne ut hvor de bor, bare se hvordan de ser ut o.s.v. har absolutt vært til stede ;-)

Hjalp det? :-)

For en nedtur for deg. Ingen ferie og greier. pengene borte vekk. Som blåst. Og der sitter du, i en mørk og stusselig liten leilighet og tenker på alle som koser seg i solen og ser rariteter og har det morsomt og greier.

Det dreier seg kanskje om masse penger også? Kjenner du adrenalinet sprenge på når du tenker på det?

Blir ikke ferie på meg i år heller. Faen!

mil1365380270
Skrevet

For en nedtur for deg. Ingen ferie og greier. pengene borte vekk. Som blåst. Og der sitter du, i en mørk og stusselig liten leilighet og tenker på alle som koser seg i solen og ser rariteter og har det morsomt og greier.

Det dreier seg kanskje om masse penger også? Kjenner du adrenalinet sprenge på når du tenker på det?

Blir ikke ferie på meg i år heller. Faen!

Tja, kunne vært mye verre. Fryktet 6-sifret,og endte opp med 36.000,-

Mager trøst når det skal betales, da... :-(

Du er hjertelig velkommen til å godte deg, fint om det kan hjelpe noen andre i samme situasjon ;-)

Litt plagsomt de siste ukene her med disse "når kommer skattepengene mine?"-trådene, skal innrømme det :-)

Skrevet

Da er vi to!:o)

Gjest Pytten
Skrevet

Tja, kunne vært mye verre. Fryktet 6-sifret,og endte opp med 36.000,-

Mager trøst når det skal betales, da... :-(

Du er hjertelig velkommen til å godte deg, fint om det kan hjelpe noen andre i samme situasjon ;-)

Litt plagsomt de siste ukene her med disse "når kommer skattepengene mine?"-trådene, skal innrømme det :-)

Argh! De trådene har irritert meg sanseløst.

Skrevet

Jeg fikk igjen litt,men det tok kommunen,da jeg skyldte noen kroner til dem.

Selvforskyldt men surt likevel:o(

mil1365380270
Skrevet

Argh! De trådene har irritert meg sanseløst.

Egentlig gjør de det bare for å plage oss - helt sikkert!

Skrevet

Jøss! Det er den beste hittil. 33 000 jævla kroner! Får humøret en knekk hver gang du kommer på det, eller hva?

Ahh.... for en tanke. Det er folk som har fått trynet tråkket ned i asfalten. Jeg slapp fra det med en murstein i bakhodet og en brukket arm. Bare 12 000 her.

Blir jo ikke akkurat tindrende glad av å tenke på det, og særlig ikke etter at sambo gjentatte ganger snakket med h*n som har med lønn og regnskap å gjøre, og ba denne trekke nok. Det skulle ordnes, men ble ikke gjort.

Det skulle bli ordnet, men det ble det altså ikke, så vi var igrunn klar over at det ble endel. Man kan jo regne selv.

Men det er bare å betale å se blid ut, vi går ikke konk av den grunn, så da får det være.

Men noen ferietur til utlandet f.eks. blir det ikke. Har allikevel ingen grunn til å klage. Vi har tross alt et sted på fjellet å reise til, samt gården etter sambos bestefar og hytta til mamma og pappa. Så å sitte å sutre blir for dumt :-)

Men det er klart, vi kunne godt vært foruten den smellen der ja.

Gjest betaler min skatt med glede
Skrevet

Jeg fikk baksmell to år på rad, men sur og grinete av den grunn? Nei, det kan man vel ikke bli? Skatten får jeg jo tilbake på så mange måter, sykehustilbud uten å måtte betale, folketrygd, skole til barna osv. osv.

Det at jeg fikk baksmell gjorde jo også at jeg året før hadde mer penger å rutte med enn jeg skulle hatt. Så da var det bare å stramme inn og betale. Du kan jo be om å få betale i avdrag så det ikke blir to store regninger.

Skrevet

Sorry,men hva i helvete er det du driver med?

Prøver du å få meg til å få dårligsamvittighet på at jeg hadde en ekstrajobb!!! Som gav meg trekk i attføringen fordi jeg ønsket å jobbe?

Så da mener du at JEG skulle betale skatt på 10000 i en jobb der jeg tjente 14000 FØR skatt..............at jeg bare skulle tjene 4000 i den jobben?????????????

AT JEG BARE SKULLE...........

FY F DETTE GIDDER JEG FAEN IKKE!!!!!!!!

Takk din JÆVEL

Ojojoj! :o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...