Gjest brannmur-innstillinger Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Norton brannmur, nå kommer jeg ikke lenger på noen nettsider uten at jeg har deaktivert den. Finner ingen innstillinger som kan være feil. En annen irriterende ting med brannmuren er at det popper opp advarsler med anbefaling om å blokkere, jeg haker av for "bruk alltid denne handlingen", likevel popper det opp. Ganske irriterende når jeg spiller nettspill mot andre! Noen måte å fjerne dette på? 0 Siter
fembarns Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Det er den blokkermld som gjør at du ikke kommer inn. Hvis du følger med så ser du at den popper opp hver gang du prøver å komme på nett, og da står det at .....(det programmet du prøver å komme på nett medd) prøver å få tilgang til internett. Hvis det f.eks er outlook så ser du det utav den forkortelsen som står. Da bør du velge tillat og bruk alltid den handlingen. Jeg ble lei av å gjøre det hele tiden og avinnstalerte hele greien og innstallerte den på nytt, da var det et valg i installeringen hvor jeg haket av alle programmer jeg ville skulle ha adgang til å komme på nett F.eks outlook, kazaa lite osv.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.