Gjest den ekte noor Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Alltid går jeg på limpinnen når det kommer slike små kupongmagasin i postkassa. Sist gang var det to dvdklubben jeg melde meg inn i, hvor man kunne selv bestemme hvilke filmer man ville ha og hvor lenge man ville være medlem. Fikk filmene tilsendt i posten sammen med et svarkort som skulle fylles ut ved å sette kryss ved de filmene man ikke ville ha. Jeg fylte ut disse og trudde alt var såre bra, men ei. De sender meg filmer jeg har avbestilt og når jeg ringer sier de at svarkortene aldri har nådd frem til dem. Har og prøvd å melde meg ut via faks da de ikke betjener telefonen så ofte som det fremstår av telefontidene på fakturaen, men det funket heller dårlig. I dag fikk jeg to nye dvder, og da jeg prøvde å ringe fikk jeg beskjed om at tlf var stengt mens de holdt på med en eller annen datautbedring. Så fikk jeg opplest faksnummeret, samt en e-postadresse (som jeg ikke oppfattet fordi damen snakket dansk og veldig fort) før telefonen ble avbrutt... Har kopi av faksene jeg sendte for å melde meg ut, så den skulle jo være grei. Men hva gjør jeg med de dvdene som har kommet i posten i dag? Skriver retur på de? Eller bør jeg sitte tolmodig og vente på at de betjener telefonen igjen? Faks hadde jo tydelighvis ikke noe for seg.... Jaja, nå har jeg skaffet med klistremerke til postkassen hvor det står ingen reklame takk, så jeg slipper å være så dum i fremtiden.... 0 Siter
Gjest mamma til flere Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Oj, så det er altså ikke bare meg som opplever det? Jeg tok imot introduksjonstilbudet, tok det vedlagte skjema og krysset av avbestiller på alle framtidige filmer og sendte det med en gang. Så seint som i går returnerte jeg en A. Lindgren film (Emil?), i forrige uke returnerte jeg en annen (Pippi?). Jeg bare legger en lapp oppi pakka med beskjed om at alt er avbestilt, skriver retur på dem og hiver dem i postkassa, jeg... 0 Siter
petter smart Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Behold DVD'ene, men ikke betal for dem. Du har avbestillt dem og trenger ikke betale for dem. Prøver de seg så truer du med rettssak. Det høres ut som et tvilsomt firma som spekulerer i at folk betaler for noe de ikke har bestillt. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Oj, så det er altså ikke bare meg som opplever det? Jeg tok imot introduksjonstilbudet, tok det vedlagte skjema og krysset av avbestiller på alle framtidige filmer og sendte det med en gang. Så seint som i går returnerte jeg en A. Lindgren film (Emil?), i forrige uke returnerte jeg en annen (Pippi?). Jeg bare legger en lapp oppi pakka med beskjed om at alt er avbestilt, skriver retur på dem og hiver dem i postkassa, jeg... HAr du fått noe mer etter at du slapp pakka i postkassen da? Håper jeg blir kvitt dem en vakker dag:) 0 Siter
Gjest mamma til flere Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 HAr du fått noe mer etter at du slapp pakka i postkassen da? Håper jeg blir kvitt dem en vakker dag:) Ja, jeg fikk jo en for 1-2 uker siden. Den returnerte jeg. Men: så kom jo likevel denne andre i forgårs, den ble returnert i går. Kommer det mer tro? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Ja, jeg fikk jo en for 1-2 uker siden. Den returnerte jeg. Men: så kom jo likevel denne andre i forgårs, den ble returnert i går. Kommer det mer tro? Det gjør det sikkert ja, returnerte de to jeg fikk i dag og skrev at jeg kom til å fakturere dem for returportoen hvis de sendte noe mer. Hadde vært greit om jeg hadde forstådt hva hun danske madammen sa, slik at jeg hadde hatt e-post adressen deres... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.